„Mados infekcija“: prisišaukti pavasarį galima ir nauju aksesuaru, ir nauju kvapu
„Pavasarį svarbiausia įsimylėti“, – juokiasi festivalio „Mados infekcija“ prodiuserė Renata Mikailionytė. Ji sako, kad kasmet atgimti kartu su bundančia gamta pakanka ir naujo aksesuaro ar naujų kvepalų. Kad juos arba naują drabužį įsigyti būtų lengviau, festivalis jau antrus metus iš eilės prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ parduotuvėse atrinko ir specialiu ženklu „Mados infekcija“ rekomenduoja“ pažymėjo daugiau kaip tūkstantį įvairių stilingų daiktų bei aksesuarų.
„Sulaukusi klausimo apie tai, kaip susikurti originalų, savitą stilių, klientėms visuomet patariu pirmiausia atsižvelgti į savo kūno proporcijas ir rinktis patogius drabužius. Pavasarį atnaujinant savo spintą rekomenduočiau atsisakyti niūrių spalvų: rinkitės šviesius, pastelinių spalvų drabužius, visada madingas ir juodos-baltos spalvų derinys“, – pataria festivalyje „Mados infekcija“ naują kolekciją moterims pristačiusi dizainerė Laura Dailidėnienė.
Renkantis festivalio rekomenduotus drabužius ir aksesuarus, kosmetikos ir parfumerijos priemones, originalias interjero detales susikurti savitą stilių bus kur kas lengviau – tereikia atkreipti dėmesį į specialiu ženklu pažymėtas prekes. „Rekomenduočiau nepraeiti pro ryškesnių spalvų, gėlėtų audinių drabužius. Šį pavasarį ir vasarą itin madinga ir rožinė spalva bei įvairūs jos atspalviai, taigi iš ko rinktis tikrai yra“, – sako L. Dailidėnienė.
Dizainerės teigimu, neatsiejama stiliaus dalis yra ir kvepalai, tad specialiu ženklu „Mados infekcija“ rekomenduoja festivalis žymėjo ir išskirtinius kvapus – gaivius ir sunkius tuo pat metu, alsuojančius pavasariu ir atgimstančia gamta, tinkančius tiek vyrams, tiek moterims, tiek abiem.
Atrinkusi bei prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ parduotuvėse pažymėjusi rekomenduojamas prekes „Mados infekcija“ simboliškai užbaigė festivaliui skirtų renginių ciklą.
„Mados infekcija“ kovo 21-ą, 22-ą ir 23-ą dienomis tradiciškai vyko Šiuolaikinio meno centre Vilniuje. Per tris jau šešioliktojo festivalio dienas iš viso buvo parodyta 20 kolekcijų, o kartu su lietuviais savo kūrybą pristatė ir dizaineriai iš Rusijos, Vokietijos, Danijos bei Prancūzijos.
1999-aisiais startavusi „Mados infekcija“ per šešiolika metų tapo ryškiausiu kasmetiniu mados įvykiu Lietuvoje. Festivalį dešimtą kartą iš eilės organizavo renginių agentūra „Sick Service“ kartu su Šiuolaikiniu meno centru.