„Mados infekcija“ suteikė galimybę fotomodeliais tapti socialinių tinklų vartotojams

„Mados infekcijos“ fotosesija: modelių persikūnijimas / Bang Bang Photography nuotr.
„Mados infekcijos“ fotosesija: modelių persikūnijimas / Bang Bang Photography nuotr.
Šaltinis: „Laimė“
A
A

Mados infekcija” kartu su prekybos ir laisvalaikio centru „Panorama” vasario mėnesį paskelbė konkursą, kurio metu ieškojo naujų modelių profesionaliai teminei fotosesijai. Socialiniame tinkle „Facebook” skelbdami konkursą organizatoriai siekė atrasti keturis neprofesionalius, tačiau skirtingus, įdomius, savitu charakteriu pasižyminčius tipažus, galinčius stoti priešais foto objektyvą.

Iš beveik 400 konkurse dalyvavusių vaikinų ir merginų festivalio ir prekybos centro atstovai nugalėtojais išrinko – Miglę Dudavičiūtę (19 m., Alytus), Karoliną Aleknaitę (16 m., Naujoji Akmenė), Justiną Stanevičių (26 m., Kaunas), ir Ąžuolą Misiukevičių (18 m., Kaunas).

Pasak festivalio organizatorių, mados fotosesijų modelių paieškos tokiuose socialiniuose tinkluose kaip „Instagram“, „Pinterest“ ar „Facebook“, pasaulyje vyksta jau kurį laiką. Viena labiausiai žinomų tokių kampanijų buvo 2014 metų mados prekiniam ženklui „Marc Jacobs“ daryta modelių paieška, kuomet modeliais tapo atsitiktiniai konkurse dalyvavę „Instagram“ vartotojai.

Laimėtojai – individualios, charakteringos asmenybės

„Iš daugybės gražių žmonių turėjome atsirinkti keturis, tad nugalėjo asmeniškumas ir charakteringumas. Pasaulis yra persisotinęs informacija, žmogaus grožio, seksualumo ir jaunystės kulto, tad šiais laikais jau sunku kažką nustebinti nepriekaištinga išvaizda. Šiek tiek gaila, kad nesulaukėme norinčių dalyvauti vyresnio amžiaus žmonių – turinčių jau susiformavusias stiprias asmenines savybes”, - apie atrankos procesą pasakoja nugalėtojus padėjusi išrinkti festivalio „Mados infekcija” prodiuserė Renata Mikailionytė.

Iš daugybės gražių žmonių turėjome atsirinkti keturis, tad nugalėjo asmeniškumas ir charakteringumas.

Pasak jos, modeliai buvo renkami skirtingi dar ir todėl, kad būtų galima geriau atskleisti įvairaus tipo žmonėms tinkančias drabužių komplektacijas ir derinius. Tad viena mergina iš nugalėtojų – skandinaviška, švelnių bruožų, kita – ryškesnė, vienas iš vaikinų – tamsus, kitas – raudonplaukis. Visiems jiems fotosesijos metu buvo sukurtas skirtingas teminis stilius, kuriuo rūpinosi antrą kartą šiais metais „Mados infekcijos” festivalyje savo kolekcijas pristatysiančios dizainerės Ana Romanova ir Dovilė Cibulskaitė.

Fotosesijoje – kokteilis su žuvimi, holograminiai motyvai, kontrastai

Ledas, skystis, dujos ir kosmosas – tai keturios temos, pagal kurias dizainerės kūrė stilių laimėjusiems modeliams. „Šiais metais pagrindinis mūsų įkvėpimo šaltinis – vanduo ir kosmosas, tai atsispindi ir surengtoje fotosesijoje. Modeliams kurdamos keturis stilius, norėjome papasakoti istoriją apie trijų vandens būsenų kaitą ir jo kelionę iki pat kosmoso – nuo pavasarinio ledo ištirpimo, virsmo vandeniu, iki jo išgaravimo ir pakilimo iki žvaigždžių”, - apie fotosesijos idėją paaiškina A. Romanova ir D. Cibulskaitė. 

Bendrai vyrauja sportinis stilius derinamas su kasdienio stiliaus drabužiais, tačiau kiekvienai temai buvo parinktos skirtingos spalvos, audiniai, raštai, simbolizuojantys skirtingoms vandens būsenoms ir kosmosui būdingas savybes.

Pirmąją vandens būseną, ledą, dizainerės pasirinko įkūnyti Justiną Stanevičių. Norėdamos sukurti tirpstančio ledo įspūdį, A. Romanova ir D. Cibulskaitė rinkdamos drabužius ieškojo šaltų spalvų ir sidabrinio blizgesio. Tai, pasak merginų, simbolizuoja ledo kietumą ir besibaigiančią žiemą. Tarpusavyje derinami sportinio ir kasdienio stiliaus drabužiai, skirtingi raštai ir keletas monochromatinių spalvų - pilkų ir sidabrinių atspalvių. Tad modeliui parinkti drabužiai – kasdieniai, dantytos bangos rašto marškiniai, pagaminti iš sportinio audinio, lengva, pavasarinė sidabrinės spalvos striukė, pilki balinti džinsai, sportinio stiliaus baltai-pilkai raštuoti batai.

Miglei Dudavičiūtei stilius buvo kuriamas pagal antrąją temą – skystis. Siekiant sukurti jau ištirpusio ledo ir atėjusio pavasario įspūdį, dizainerės naudojo gaivias, pastelines spalvas, sportinius ir kasdienius drabužius. Modeliui parinktos tamprės - sportinės, tačiau su žaismingu pavasariniu motyvu  - lelijų raštais. Tunika ir liemenė – melsvos spalvos, simbolizuojančios vandenį. Sportinio stiliaus batai dizainerių buvo parinkti su holograminiais motyvais (batai keičiantys spalvą), taip siekiant sukurti žuvies, keičiančios spalvą, efektą. „Kadangi modelį norėjome pavaizduoti kaip vandens miesto gyventoją, merginai parinkome ir smagią detalę – jos rankose galite pamatyti kokteilį su žuvimi”, - šypsosi dizainerės.

Karolina Aleknaitė, modelis, kurį A. Romanova ir D. Cibulskaitė parinko trečiajai temai – dujos. „Tai tarpinė vandens stotelė keliaujant link kosmoso. Kuriant šį stilių, atvaizdavome vandens garavimą ir virsmą dujomis, tad sportinius ir kasdienius drabužius rinkome siekiant sukurti dujų permatomumo, minkštumo ir lengvumo įspūdį”, - paaiškina dizainerės. Rūbus merginos derino pagal skirtingas audinių faktūras – skaidrus lietpaltis, balta, pusiau permatoma palaidinė su ryškia salotinės spalvos petnešėle ir korėto audinio sportinis sijonas.

Paskutiniosios temos – kosmoso, modeliui, Ąžuolui Misiukevičiui,  buvo kuriamas šiek tiek kitoks stilius nei prieš tai buvusių – tai absoliučiai sportinis stilius, kuriam dizainerės ieškojo ryškių spalvų ir kontrastų. Šiai temai A. Romanovą ir D. Cibulskaitę įkvėpė žvaigždynai, tad derinamos tarpusavyje ryškios oranžinė ir mėlyna spalvos – siekiant sukurti priešingybę tarp tamsaus dangaus ir ryškių žvaigždžių. Parinkti drabužiai – mėlynai oranžinės sportinės kelnės, oranžiniai marškinėliai ir džemperis, mėlyna raštuota striukė, visi audiniai – skirti aktyviam laisvalaikiui ir sportui.