„Mados infekcijos“ klipe – rentgenu skrodžiama socialinė erdvė

„Mados infekcijos“ vaizdo klipas
„Mados infekcijos“ vaizdo klipas
Šaltinis: „Laimė“
A
A

Artėjant kovo 27-28 dienomis vyksiančiam festivaliui „Mados infekcija“, jo kūrėjai pristato provokuojantį reklaminį vaizdo klipą.

Pasak klipo idėjos autorių, Aleksandro Polevojaus ir Simo Korsako, tirpstant ribai tarp viešumo ir privatumo, leistino ir nelegalaus, išorės ir vidaus, viskas taip tampriai ir subtiliai persipina, jog darosi nelengva teisingai iššifruoti daugiasluoksnę informaciją. Tuo labiau, kad šiuolaikinės technologijos suteikia visas prielaidas apsigyventi paraleliniame pasaulyje susikuriant virtualią tapatybę. 

Su įvairiais daiktais atlikome nemažai bandymų. Visų tų bandymų rezultatas - eksperimentinė vizualinė išraiška, kurią ir pristatome žiūrovui. 

Pasak klipo idėjos autorių, pirmiausia buvo svarbu rasti neįprastas išraiškos priemones, tad jie eksperimentavo su estetika, leidosi į menines provokacijas. „Stengėmes ne žaisti su pažįstamomis koncepcijomis, o atrasti kažką naujo, pamatyti tai, ko be tam tikrų technologijų būtų neįmanoma išvysti,“  - pasakojo jie. 

Todėl kaip išraiškos priemonė buvo pasirinktas x-ray saugos kameros principu atkuriamas vaizdas. „Su įvairiais daiktais atlikome nemažai bandymų. Visų tų bandymų rezultatas - eksperimentinė vizualinė išraiška, kurią ir pristatome žiūrovui,“ - teigė kūrėjai. 

Pasak „Mados infekcijos“ organizatorių, festivalis skenuoja ne tik išorinius veiksnius, bet rentgenu drastiškai skverbiasi į socialinės erdvės vidų, ieško naujų minčių, idėjų ir šviežio kraujo.  

Kuriant videoklipą darbavosi visas būrys savo srities profesionalų. Reklamos idėjos autoriai, atsakingi taip pat ir už kompiuterinę grafiką - Aleksandras Polevojus bei Simas Korsakas. Modeliu tapo Ignė Juchnaitė iš modelių agentūros „Image group“, stilių kūrė Sandra Straukaitė.

Kiti kūrybinės grupės nariai:
DOP - Paulius Gasiūnas
Garsas - „Garso architektūra“