Mados namai JULIA JANUS atnaujina veiklos strategiją − visą dėmesį sutelks internetinei prekybai
Atsižvelgdamas į visame pasaulyje ir Lietuvoje įsivyraujančias apsipirkimo tendencijas, mados dizaino prekės ženklas JULIA JANUS atnaujina veiklos strategiją. Dizainerė ir verslą valdanti bendrovė sutelkia pastangas išnaudoti internetinės prekybos atveriamas galimybes ir nukreipia investicijas asortimento plėtrai bei įvairių prekių ženklų prekybos platformai www.juliajanus.com vystyti.
JULIA JANUS tikslas – sukurti pažangiausią minimalistinio dizaino drabužių ir aksesuarų prekybos platformą, kuri nediskriminuotų pirkėjo dėl dydžio ar amžiaus.
„Įgyvendinti tokią strategiją skatina ryškūs pokyčiai mados versle. Vartotojai vertina internetinės prekybos patogumą ir greitį bei vis dažniau drabužius ir aksesuarus įsigyja internetu, rečiau užsukdami į parduotuves prekybos centruose. Tai pastebime ir mes: nuo JULIA JANUS internetinės parduotuvės atidarymo 2014 m. internetinės prekybos apimtys sparčiai augo, ypač ryškus šuolis Lietuvos ir tarptautinėje rinkoje pastebėtas 2017 m. Tuo metu internetinė prekyba išaugo dvigubai. Siekiame išnaudoti šias galimybes vykdydami savo misiją – kurti minimalistinio dizaino drabužius bei aksesuarus kiekvienam“, – teigia prekės ženklo kūrėja, dizainerė Julija Janus.
Sutelkdama pastangas internetinei prekybai vystyti, prekės ženklą valdanti bendrovė nutarė pamažu per 2018 m. atsisakyti keturių šiuo metu prekybos centruose veikiančių fizinių parduotuvių. Kitais metais pirkėjai galės pamatyti ir pasimatuoti prekės ženklo JULIA JANUS drabužius ir aksesuarus, pajusti ženklo atmosferą veiklą tęsiančioje jaukioje parduotuvėje Vilniuje, Stiklių g. 7.
Per praeitus metus mažmeninių parduotuvių kiekio mažinimo ir internetinės prekybos vystymo linkme pasuko tokie plačiai žinomi prekės ženklai kaip MICHAEL KORS, BCBG MAX AZRIA, J.CREW ir kt. Naujai atsirandantys pažangiausi mados prekės ženklai dažnai veikia tik internetinėje prekyboje. GOSHA RUBCHINSKYJ ir jo naujos veiklos projektas su COMME DES GARÇONS, REALITY STUDIO iš Berlyno, UNIVERSAL STANDARD iš Niujorko ryškiausi tokios veiklos pavyzdžiai.
Tuo tarpu plečiamoje internetinėje parduotuvėje šiuolaikiškai madai neabejingi pirkėjai galės įsigyti tiek jau pamėgtų, tiek naujų kolekcijų JULIA JANUS drabužių ir aksesuarų. Naujausi JULIA JANUS vasaros kolekcijos SOLIARIS kūriniai ir būsima rudens-žiemos kolekcija INTROVERTAS bus pristatyta mados festivalio MADOS INFEKCIJA renginyje MADOS INVENTORIZACIJA, vyksiančiame Vilniaus rotušėje balandžio 14-15 dienomis nuo 12 iki 18 val.
Atnaujinamoje internetinės prekybos platformoje greta JULIA JANUS atsiras kitų dizainerių, siūlančių plačią dydžių skalę, drabužiai.
Jau 9 metus prekės ženklas JULIA JANUS yra vienas pažangiausių Baltijos šalių mados dizaino prekės ženklų. Dizainerė Julija Janus kuria minimalistinį dizainą visoms kūno formoms, nediskriminuojant pirkėjo pagal amžių ar dydį. Dizainerės šūkis – stilius neturi ribų (style has no limits) tapo tarptautiniu, o išskirtinis minimalistinis mados dizainas tampa pavyzdžiu kiekvienai dizainerių kartai.