Mados namų „Burberry“ dizaineris Riccardo Tisci: „Jaučiu didelį pasididžiavimą prisimindamas savo karjeros pradžią“

Riccardo Tisci/ Vida press nuotr.
Riccardo Tisci/ Vida press nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

„Pastarasis grįžimas į Londoną, miestą, kurį atradau dar būdamas studentas, manyje sužadino nostalgiją. Tai vieta, kur išmokau būti savimi, ir miestas, kur įgijau pasitikėjimo būti tuo, kuo esu šiandien. Jaučiu didelį pasididžiavimą prisimindamas savo karjeros pradžią, kai buvau bepradedantis dizaineris vis dar besimokantis amato ir ieškantis įkvėpimo, kur tik galėdavau jo rasti", – sako Riccardo Tisci, mados namų „Burberry“ vyriausiasis dizaineris

„Prisiminimai apie šį ypatingą, mane kaip dizainerį suformavusį laiką ir įkvėpė naująją kolekciją – nuo vietų, kuriose lankiausi, ir žmonių, kurie mane supo, iki mane įkvėpusios muzikos. Tai mano asmeninės kelionės dalis, kurią norėjosi papildyti ženklais ir kalba, kurią pradėjau kurti čia, mados namuose „Burberry“, – tęsė mados kūrėjas.

 

 

Riccardo Tisci/ SCANPIX nuotr.
Riccardo Tisci/ SCANPIX nuotr.

Ką tik Londono Olimpijos ekspozicijų centre mados namai „Burberry“ pristatė 2020 m. rudens / žiemos kolekciją.

Vyriškų ir moteriškų drabužių kolekcija, pavadinta „Memories“ (liet. – „Prisiminimai“), įkvėpta mados namų kūrybos vadovo Riccardo Tisci prisiminimų apie pirmuosius jo, tuomet dar tik bepradedančio dizainerio, karjeros metus. Kolekcijoje galima rasti užuominų apie vietas, kuriose jam teko lankytis – nuo Londono iki Indijos, žmones, kuriuos Riccardo teko sutikti, ir muziką, įkvėpusią jį karjeros pradžioje.

Kolekcija „Memories“ atliepia ir turtingą šių mados namų paveldą bei išskirtinumą – nuo gelsvos „Burberry“ spalvų paletės ir lietpalčių iki klasikinių kostiumų ir laisvo kirpimo paltų. Pastarieji derinami su naujais, šiuolaikiškais siluetais, raštais ir audiniais.

„Burberry“ rudens/žiemos kolekcijos pristatymas/ Organizatorių nuotr.
„Burberry“ rudens/žiemos kolekcijos pristatymas/ Organizatorių nuotr.
„Burberry“ rudens/žiemos kolekcijos pristatymas/ Organizatorių nuotr.
„Burberry“ rudens/žiemos kolekcijos pristatymas/ Organizatorių nuotr.

Kolekciją pristatę modeliai žengė veidrodiniu podiumu, įrengtu Kensingtono rajone esančio Olimpijos parodų centro Nacionalinėje salėje. Gyvo garso muzikinį takelį šou metu atliko žymios pianistės seserys Katia ir Marielle Labèque bei muzikos prodiuseris Arca. Be kitų kūrinių, šou metu skambėjo Davido Chalmino „Distant Places“, Franzo Schuberto „Fantasy in F Minor“ ir Phillipo Glasso „Four Movements for Two Pianos“.

Įspūdingą šou stebėjo daugiau nei 800 svečių, tarp jų Cate Blanchett, Odell Beckham Jr, FKA Twigs, Lourdes Leon, Jacob Elordi, Hunter Schafer, Naomi Campbell, Micheal Ward, Skin, AJ Tracey, Kristen McMenamy, Mari Natsuki, Yolanda Hadid, Ladyfag, Luka Sabbat, Shay, Boychild, Wu Tsang, Lea T, Mahmood, ASAP Nast, William Djoko, Burna Boy, Dajana Roncione, Joy Crookes, Lous and The Yakuza, Rina Sawayama ir Sippin’ T.

„Burberry“ rudens/žiemos kolekcijos pristatymo svečiai/ Organizatorių nuotr.
„Burberry“ rudens/žiemos kolekcijos pristatymo svečiai/ Organizatorių nuotr.

Podiumu žengė tiek nauji veidai, tiek jau daugelį metų su „Burberry“ dirbantys modeliai, tarp jų Ugbad Abdi, Izaak Adu, Maxwell Annoh, Benji Arvay, Thialda Bok, Mariacarla Boscono, Alexis Chaparro, Sora Choi, He Cong, Lucas Davey, Matteo Ferri, Bella Hadid, Gigi Hadid, Kacie Hall, Tara Halliwell, Nozomu Ito, Kristians Jakovlevs, Kendall, Tashi Jay-Kwayie, Amanda Martins, Hannah Motler, Reece Nelson, Usman Obe, Jay Park, Keone Pillay, Faretta Radic, Irina Shayk, Joan Smalls, Fran Summers, Mona Tougaard, Rianne van Rompaey ir Astrid Voss.

Vyriškų ir moteriškų drabužių kolekcijoje – klasikiniai „Burberry“ lietpalčiai, laisvo kirpimo paltai ir jojikų įkvėpti dygsniuoti švarkai, o taip pat paltai be apykaklių, kostiumai, jojiko kelnės ir pūsti sijonai. Kolekcija papildyta naujomis tekstūromis ir raštais. Pristatyta ir „Olympia bag“ rankinių kolekcija, joje – trijų skirtingų dydžių rankinės. Pristatymo metu taip pat buvo galima išvysti padidintą „Pocket Bag“ variantą, „Society“ ir languoto audinio kelioninius krepšius.

Mados namai „Burberry“ palaiko carbon neutral iniciatyvą, tad buvo imtasi reikiamų priemonių, kad šou metu būtų sumažintas anglies dvideginio išsiskyrimas į aplinką.