Mados projektas skatins...nepirkti drabužių!
Mados prekių nuomos projektas „Rent Boutique“ pradeda vykdyti naują socialinę kampaniją „I m THAT girl“, kuri pabrėžia socialiai atsakingos mados svarbą šiandieniniame prekių pertekliaus ir greitosios mados kontekste.
Kampanijos esmė – skatinti visas Lietuvos merginas ir moteris atsakingai žiūrėti į savo pirkinius ir garderobą. Informuoti, jog nereikia pirkti drabužio vienam kartui – geriau jį išsinuomoti ir taip skatinti atsakingo mados vartojimo judėjimą.
„I m THAT girl“ arba „Aš esu TA mergina“ – toks yra oficialus kampanijos šūkis. „Aš esu TA mergina, kuri turi modernų požiūrį į aplink vykstančius procesus. Aš esu TA mergina, kuri ne seka mados tendencijas, bet jas formuoja. Ta, kuri vartoja madą atsakingai, kuri drąsiai pasisako už mados dalijimosi procesą, kuri vertina drabužių kokybę, o ne kiekybę“, – taip skamba pagrindinė „Rent Boutique“ kampanijos komunikacinė žinutė.
Kampaniją sudarys fotosesijos ir interviu apie atsakingą madą su žinomomis moterimis.
Dainininkės Erica Jennings, Karina Krysko, Monika Linkytė ir Monique (Monika Pundziūtė), laidų vedėja Gabrielė Martirosianaitė, mados ženklo kūrėja Julija Žižė, modelis Laura Juozaitytė bei „Ali Šokoladinė“ bendrasavininkė Patricija Gadžijeva – tai kampanijos merginos, kurias pasirinko „Rent Boutique“. Jos visos yra skirtingos, tačiau visų jų veiklos yra įdomios, spalvingos ir įkvėpiančios. Vėliau šias gretas galbūt papildys ir daugiau išskirtinių moterų.
Mados dalijimosi kultūra – tai ne tik mados tendencija, tai sąmoningas rytojaus požiūris. „Būk rytojaus mergina, ženk koja kojon su mada – vartok madą atsakingai. Bū̄k TA mergina“, – teigia „Rent Boutique“ startuodamas su nauju socialiniu projektu.