Mados šventėje Vilniuje – stileivos ir žinomi veidai: įvaizdžiu nenusileido vieni kitiems
Paskutinę rudens dieną, išskirtinėje vietoje, Žemaitės verslo centre, drabužių dizainerė Rimantė Rimgailaitė pristatė proginių drabužių kolekciją vyrams ir moterims „A Myth About Love And Obsession“. Pirmosios kūrėjos kolekcijos atvyko išvysti būrys kviestinių svečių, tiesa, žinomus veidas buvo galima atpažinti ir ant podiumo.
Nors šis pristatymas dizainerės karjeroje pirmasis, šou stebėjo gausus būrys dizainerės bičiulių bei klientų, tarp kurių ir žinomi veidai. Į madų renginį atvyko Indrė Stonkuvienė ir Vidas Bareikis, Katažina Zvonkuvienė, Marija Silickaja-Šmatavičienė, Justė Žičkutė-Lukošaitienė, Žilvinas Grigaitis, Eglė Jakštytė ir kiti.
„Esu labai laiminga surengusi tokios didelės, skirtingos ir sudėtingos kolekcijos pristatymą. Pamenu, dar prieš šou, žiūrėjau į finalinę, vestuvinę suknelę ir galvojau tai ir esu aš, būtent tokia yra mano kūryba. Iš tiesų, būtent kuriant šią kolekciją susipynė mano ilgametė patirtis ir išsigrynino braižas bei tolimesnis mano, kaip dizainerės kelias“, – mintimis po kolekcijos pristatymo dalijasi dizainerė Rimantė Rimgailaitė.
Fotogalerija:
Derindama skulptūrišką narcizo konstrukciją, trimačius elementus ir perdirbtus audinius dizainerė sukūrė beveik trisdešimties modelių proginių bei vestuvinių drabužių kolekciją vyrams ir moterims.
Pats kolekcijos pristatymas prasidėjo nuo dizainerės kurtais drabužiais pasipuošusios dainininkės Jevgenijos Redko pasirodymo. Tiesa, Jevgenija nebuvo vienintelis žinomas veidas ant podiumo – Rimantės Rimgailaitės kurtus drabužius demonstravo Milda Stasiulė, dainininkė Gabija Lokytė, o finalinės vestuvinės suknelės modeliu tapo dainininkė Eglė Jurgaitytė.
Dizainerė pasakoja, kad įkvėpimo šaltiniu tapo žmonių elgesys socialiniuose tinkluose. „Besivystant technologijoms, internetas tapo neatsiejama žmonių gyvenimo dalimi, o patys žmonės nepaprastai socialiomis būtybėmis, kurioms asmeninio gyvenimo viešinimas yra visiškai natūralus reiškinys. Viename tyrime JAV sociologai, antropologai ir psichologai tokią savęs demonstravimo formą lygina su narcisizmu ir sako, kad tai yra viena didžiausių XXI amžiaus visuomenės problemų.
Ir iš tiesų, internetiniai narcizai socialiniuose tinkluose nenuilstamai siekia pasitenkinimo, nusiraminimo bei naudos iškeldami grožio ir tobulumo kultą bei atsukdami jį į save. Kuo daugiau sekėjų ar „like“ paspaudimų, tuo daugiau pripažinimo. Man visa tai ir šiuolaikiniai internetiniai savimylos primena graikų mitą apie medžiotoją Narcizą, kuris, anot legendos, įsimylėjo savo atvaizdą vandenyje. Taigi, kolekcijoje analizuoju, kaip gi šiandien atrodo tas jaunuolis ir kokį narcizą jis vaidina“, – kolekcijos koncepcija dalijasi dizainerė R.Rimgailaitė.
Fotogalerija: