Gydytoja, verslininkė, prekių ženklo „Manilla“ įkūrėja Rūta MERKYTĖ (34) geriau nei kas kitas žino, kad kiekviena sėkmės istorija turi dvi puses. Vienoje – klientų padėkos ir įvertinimas, kitoje – nuopuoliai ir bemiegės naktys. Šiandien verslininkė pripažįsta, kad į grožio industriją žengė jauna, nepatyrusi: „Nebesprendžiu apie žmones pagal savo vertybes, sprendžiu pagal tai, kaip jie laikosi savųjų.“
Pastaraisiais metais jūsų gyvenime praūžė viesulas. Iširo santuoka, įmonėje prasidėjo krizė, iš verslo pasitraukė ilgametis partneris. Kas padėjo neprarasti vilties?
O kas sakė, kad jos nepraradau? Praradau – ir ne kartą. Ne taip seniai galvojau viską mesti. Buvau panirusi į minčių ir jausmų komą, bet tinkamu metu atsiradę žmonės įpūtė tikėjimo, padėjo susitvarkyti. Juokauju, kad pakilau ir toliau nešu skirtą kryžių. Likimas patikrino, ar dar nenoriu atsisakyti savo svajonės. Verslo partnerio ir kai kurių darbuotojų pasitraukimas iš įmonės mane kaip reikiant supurtė – maniau, visi dirbome dėl vieno tikslo.
Jaučiau, kad nevaldomas augimas turės savo kainą, įvyks dideli pokyčiai, tačiau priėmiau tai kaip neišvengiamą evoliucijos dalį. Buvęs partneris