Kai kalbėjausi su Bruno DUMONT’U (64), karas tebuvo šio prancūzų režisieriaus ir scenaristo kurto filmo „Jos vardas Prancūzija“, rodomo festivalyje „Kino pavasaris“, leitmotyvas. Šiandien satyrą, kurioje pagrindinį vaidmenį atlieka nuostabioji Léa Seydoux, galima žiūrėti naujomis akimis.
Šiandien, kai Ukrainoje vyksta žvėriškas karas, o žiniasklaida tame kare taip pat atlieka nemenką vaidmenį, jūsų filmas „Jos vardas Prancūzija“ – skausmingai aktualus. Pamenate, kaip gimė jo idėja?
Pirmiausia aš susipažinau su Léa Seydoux. Tiksliau, ji pati man paskambino ir pareiškė, kad norėtų ką nors nuveikti kartu. Sukau galvą, kokia filmo tema jai tiktų.
Ir tuomet šovė mintis, kad Léa galėtų suvaidinti šiuolaikinę moterį iš šiuolaikinio žiniasklaidos pasaulio. Kinas ir žiniasklaida šiaip jau turi labai daug bendra. Nesunku buvo įsivaizduoti, kad Léa įsijaus į vaidmenį be didesnių pastangų.