Mantas Petruškevičius savo butike pristatė geidžiamiausias kalėdines dovanas
Penktadienio rytą prekybos ir pramogų centre „Panorama“ įsikūrusiame Manto Petruškevičiaus butike pakvipo ne tik įvairiaspalvių gėlių žiedais. Nosį maloniai kuteno prabangus Paryžiaus kerų aromatas. Tarptautiniu mastu pripažintas prancūziškos kosmetikos prekės ženklas „Maria Galland“ su vienu garsiausių šalies stilistų pristatė penkias populiariausias kalėdines dovanas, apie kurias šią žiemą jau svajoja kiekviena pasilepinti mėgstanti moteris. Pirmieji pasigrožėti vienetiniais M. Petruškevičiaus suruoštais grožio rinkiniais turėjo galimybės kviestiniai svečiai.
Ypatingos dovanos iš Prancūzijos
Į prabangius grožio pusryčius susirinko stilistė Agnė Gilytė, „Ali šokoladinių“ bendraturtė Patricija Gadžijeva, stilistų duetas Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, modelis Simona Starkutė, dizainerės Ingrida Rutkauskaitė-Naujokė, Milda Bordeaux su verslininku Sam Bhaskar ir kiti.
Elegantiška Paryžiaus dvasia dvelkiantis butikas prisipildė garsių moterų juoko, jaukių pašnekesių apie madą ir grožį. Viešnios grožėjosi elegantišku ir stilingu kalėdiniu butiko dekoru ir vaišinosi užburiančiais desertais, dalijosi slaptomis svajonėmis ir idėjomis, ko trokšta dovanų artėjant gražiausioms metų šventėms.
Prabangos bei įkvėpimo ieškantys kviestiniai svečiai, grožio žinovai turėjo unikalią galimybę pirmieji įvertinti penkis grožio rinkinius, kuriuos originaliai supakavo talentingasis M. Petruškevičius.
Į prabangius pusryčius butike pakvietę „Maria Galland“ grožio imperijos atstovai džiaugėsi, kad lietuvaitėms gali pristatyti tokias išskirtines dovanas, apie kokias svajoja dauguma prabangą vertinančių moterų.
„Norime, kad kiekviena moteris turėtų galimybę pajusti Paryžiaus dvasią per itin kokybiškus produktus, kurių efektyvumu įsitikino daugelis. Tai puiki dovana mylimajai, žmonai, mamai ar tiesiog brangiam žmogui. Be šių 5 unikalių dovanų visą savaitę Manto Petruškevičiaus butike bus teikiamos profesionalios kosmetologių konsultacijos, tam, kad Jūsų brangiausi žmonės gautų iki smulkmenų apgalvotą, individualiai profesionalų parinktą dovaną – būtent tokią, kurios jie verti“, – sakė „Maria Galland“ atstovė Eglė Šablauskytė.
Tarptautiniu mastu pripažinto prekės ženklo kosmetika stilisto rankose virto tikrais meno kūriniais, kuriuos viešnios jau spėjo pakrikštyti geidžiamiausiomis šių Kalėdų dovanomis.
M. Petruškevičius sako, kad dovanai ypatingo svorio ir šarmo visada suteikia įpakavimas. Dovanos nebūtinai turi būti brangios. Svarbu, kad jos yra pateiktos su idėja.
„Kiekvienam prieš šventes malonu gauti dovanų ir jas išpakuoti. Mane asmeniškai daug labiau pradžiugina dovanos įpakavimas nei jos turinys. Juk Kalėdos – nebūtinai tik brangios dovanos. Tai dėmesys tau svarbiam žmogui. Kiekvienas dovanas renkasi pagal kišenę. Tačiau visai kitokį dovanos įspūdį sukuria mažos gudrybės, subtilios detalės, iškvėpintas kokybiškas popierius, šilkinės juostelės. Įpakavimui taip pat galima naudoti eglišakius, amarilį ir kitas gėles. Kalėdinėms dovanoms pakuoti galima naudoti ne tik popierių, bet ir šalikus, kojines, kepures. Toks įpakavimas suteiks papildomo žavesio. O jei originaliai įpakuota kokybiško prekės ženklo kosmetika, tai tikrai yra tobula kalėdinė dovana“, – sakė M. Petruškevičius.
Tituluotos gražuolės kosmetika
Prabangios prancūziškos kosmetikos prekės ženklas „Maria Galland“ puikiai pažįstamas visiems, vertinantiems išskirtinai aukštą kokybę. Estetikos ir grožio gurmanai šią produkciją šlovina daugiau nei pusę amžiaus. Prabangi prancūziška kosmetika neatsiejama nuo tokios prancūzų klasikos kaip Coco Chanel suknelės ar Edit Piaf muzika. Beje, kalbama, kad būtent bičiulystė su garsia dizainere Coco Chanel madam Mariją įkvėpė sukurti pirmąjį kremą „No. 5“ ir pavadinti jį garsiosios prancūzų madų diktatorės garbei. Būtent šiuo numeriu pažymėti produktai yra įtraukti į pasaulinį medicinos produktų žinyną kaip nepakeičiami ir efektyvūs gydomieji preparatai. Taip pat jie iki šiol yra vieni perkamiausių kosmetikos gaminių. Už visa tai „Maria Galland“ kosmetikos gerbėjai turėtų būti dėkingi ryžtingai ir atkakliai prancūzei, kuri 1960 metais įgyvendino savo svajonę tapti „Miss Paris“. Grožio titulą pelniusi 18-metė medicinos studentė nuolat domėjosi grožiu ir amžinos jaunystės receptais. Todėl matydama, kaip negailestingai laikas žaloja moters grožį, prancūzaitė pradėjo ieškoti būdų pasipriešinti šiems procesams.