Marilyn Mansonas tapo „Saint Laurent“ reklaminiu veidu
Balandžio 1 dieną užsienio žiniasklaidoje pasirodžiusius pranešimus, kad ekscentriškasis dainininkas Marilyn Mansonas (44) tapo mados namų „Saint Laurent“ reklaminiu veidu, daugelis palaikė nevykusiu Melagių dienos pokštu, tačiau taip nėra.
Šį netikėtą žingsnį žengė kūrybos direktorius Hedi Slimane‘as, kuris, vadovaujantis mados namams nuo praėjusių metų, siekia perorganizuoti šią mados buveinę, rašo Telegraph.co.uk.
M.Mansono nuotrauka, nors ir šiek tiek gąsdinanti, puikiai atitinka H.Slimane‘o estetikos suvokimą.
Juo labiau, nuotraukoje matyti, kad dainininkas vilki 4,9 tūkst JAV dolerių (13 tūkst. litų) kainuojantį odinį švarką.
Pirmoji reklaminė nuotrauka buvo išplatina dar pirmadienį, tai padarė žurnalo „Scene“ redaktorius Peteris Davisas.
Bendradarbiavimą su garsenybe vėliau patvirtino ir mados prekės ženklo atstovai, tačiau oficialus pranešimas dar tik pasirodys.
Kompanijos reklaminiu veidu tapo ir dar viena netikėta garsenybė – dainininkė Courtney Love, jos reklaminė nuotrauka taip pat buvo išplatinta internete.