Martynas Kavaliauskas su širdies drauge Rusne Jankauskyte nesigaili pakeitę savo atostogų kryptį

Martynas Kavaliauskas su drauge Rusne
Šaltinis: Žmonės.lt
2017-04-01 11:42
AA

Dainininkas Martynas Kavaliauskas (24) su mylimąja Rusne Jankauskyte (24) dviems savaitėms pabėgo iš Lietuvos ir nusprendė atsipalaiduoti saulėtame Egipte. Tiesa, pora ten atsidūrė neplanuotai. „Turėjome vykti į Siciliją, tačiau tuo metu prasidėjo baisios liūtys ir pakeitėme savo kelionės kryptį“, – Žmonės.lt pasakojo M. Kavaliauskas.

Atostogų Rusnė ir Martynas neturėjo ilgai. Ne vienerius metus santykius puoselėjanti pora gyvena ir dirba drauge. „Elvis Presley Show“ – jų bendras projektas. Pasirodymai su „Kauno Bigbendu“, didžiausiuose Lietuvos miestuose, pareikalvo daug jėgų. Jaunuoliai atidavė jas visas ir tik pavasariui atėjus pagaliau gavo užsitarnautą poilsį.

Martynas Kavaliauskas su drauge Rusne Egipte mėgaujasi ramybe ir vienas kito kompanija / Asmeninio archyvo nuotr.

Iš pradžių abu norėjo nuvykti į Italiją. Kelionė jau buvo suplanuota, restoranai išsirinkti ir bilietai kišenėje, bet sužinoję, kad Sicilijoje prasidėjo liūtys, pora pakeitė savo maršrutą.

„Atostogų neturėjome tikrai ilgai, tad nesinorėjo laiko leisti užsidarius tarp keturių sienų, lyjant lietui. Pasiilgome saulės, gero oro ir... Nieko neveikimo. Kiek įmanoma ilgiau. Kadangi mums reikėjo tiek nedaug, nebuvome išrankūs. Nusprendėme keliauti į Egiptą. Čia esame buvę ir anksčiau, tačiau kitoje vietoje.“

M. Kavaliauskas prisipažino, kad dažniausiai jį erzina egiptiečių savybės. „Negaliu pakęsti, kai jie įkyriai siūlo prekes ir paslaugas, kurioms jau pasakiau „ačiū“ dešimtį kartų prieš tai. Gal ir gerai – ugdau kantrybę“, – juokėsi atlikėjas.

Atostogaudami Egipte jie su Rusne jau išbandė burlenčių sportą, kartais, kai neblaško vėjai, Martynas su mylimąja net nusiiria su lenta nuo kranto ir praleidžia plūduriuodami vandenyne valandų valandas.

„Paplūdimys yra puiki vieta tiek knygų skaitymui, tiek nardymui. Darome viską, kam laiko nerastume namuose.“

Martynas prisipažino, jog labiausiai jam patinka niekur neskubėti. Igai būti prie jūros, ragauti skanų maistą, aplankyti nuošalesnes vietoves ir atitolti nuo žmonių. „Dažnai su Rusne išsinuomojame automobilį ir keliaujame kur tik norime ir kiek tik norime. Pabėgame nuo rutinos. Atsipalaiduojame.“

Pora prisipažino, kad daug daiktų keliaujant jiems nereikia. Užtenka ir rankinio bagažo. O pastarasis, puikiai tinka skraidant lėktuvu, kuris M. Kavaliauskui atrodo kaip patikimiausia ir greičiausia keliavimo priemonė. Kažkur vykti traukiniu ar autobusu jam nepatinka.

Kol kas pats gražiausias ir Martynui labiausiai įsiminęs kampelis – Kreta.

„Nuotabi vieta. Nepaisant to, kad vos čia atvykę buvome apvogti, o prieš išvykstant, vos radome smėlyje pamestą Rusnės žiedą. Kad ir su nuotykiais, bet įspūdžiai liko patys įsimintiniausi. Apvažiavome didelę dalį salos, norėčiau ten sugrįžti, dar labiau pažinti kultūrą, vietinius žmones. Kadangi kelionės – tai atostogos, todėl nepakenčiu skubėjimo ir planavimo. Mane erzina mintis, jei turiu laikytis kažkokio grafiko. Mėgstame būti vienoje vietoje tiek, kiek mums patinka, o kai užsinorime kažkur vykti, tai nusprendžiame spontaniškai“, – neslėpė vaikinas.

Iš Egipto Martynas ir Rusnė planuoja sugrįžti po dviejų savaičių. Kaip patys tikina – gerai pailsėję ir pasiruošę darbams.

Martyno Kavaliausko ir Rusnės Jankauskytės atostogos Egipte (6 nuotr.)