Maudytis prabangoje: dizaino, technologijų ir išmanumo sintezė

„Villeroy & Boch“ premium kolekcija „Finion“/Prekinio ženklo archyvo nuotr.
„Villeroy & Boch“ premium kolekcija „Finion“/Prekinio ženklo archyvo nuotr.
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
2019-06-06 11:43
AA

Prabangus poilsis – kartą per metus? O jeigu kasdien? 2019 m. „Villeroy & Boch“ premium kolekcija „Finion“ siūlo susikurti tokį vonios kambarį, kuris viliotų po darbų, lėkimo ir streso pailsėti tarsi įmantriame SPA.

Gyvenimo būdo prekės ženklas Villeroy & Boch plėtojamas dar nuo 1748 metų. Taigi nestebina, kad vonios ir virtuvės keramikos industrijoje jis pirmauja net 125 pasaulio šalyse. Šiandien bendrovės būstinėje, veikiančioje Vokietijos mieste Metlache, diktuojamos pamatinės Villeroy & Boch vertybės – laikui atspari kokybė, išskirtinis, visuomet aktualus dizainas, įvairi, tačiau atpažįstama stilistika ir nuolat diegiamos technologinės inovacijos. Būtent tai yra Villeroy & Bochvonios su ypatingu charakteriu – esmė.

Dizainas

Villeroy & Boch vonios keramika pirmiausia atpažįstama iš grakščių formų, o šias sukuria aptakių ir griežtų linijų harmonija. Dar jai būdingos siauros briaunos, gaminių dizainui suteikiančios ypatingos elegancijos. 6 milimetrai – iškalbingas matmuo, kai šnekama apie tvirtą, smūgiams ir įbrėžimams atsparią praustuvės ar vonios konstrukciją, įgyvendinamą pasitelkus TitanCeram technologiją. Milimetrais matuojama elegancija pasižymi ir Villeroy & Boch vonios baldai – modulinės uždaros ar atviros lentynos, spintelės, veidrodžiai. Dinamiškas baldų formas taip pat įkvepia preciziškų architektūrinių linijų dermė. Sunku patikėti, jog iš pažiūros trapūs ir efemeriški baldai yra talpūs bei kompaktiški.

„Villeroy & Boch“ premium kolekcija „Finion“/Prekinio ženklo archyvo nuotr.

Technologijos

Dizaineris Patrickas Frey, kurdamas 2019 m. Villeroy & Boch kolekcijas, išnaudojo inovatyvios TitanCeram medžiagos galimybes. TitanCeram – titano oksidas – grakštiems ir lengviems gaminiams suteikia titanišką stabilumą, tvirtumą, ilgaamžiškumą. Ši unikali technologija puikiai tiko kuriant naujas Villeroy & Boch dizaino tendencijas iš aptakių ir ryškiais kontūrais apipavidalintų vonios keramikos formų. TitanGlaze – matinį atspalvį gaminiams suteikianti medžiagos variacija, tapusi karšta šių metų tendencija.

„Villeroy & Boch“ premium kolekcija „Finion“/Prekinio ženklo archyvo nuotr.

Spalvos

2019 m. Villeroy & Boch kolekcijų spalvų koncepcija sukurta dizainerės Gesos Hansen. Pristatyti nauji santūrūs minimalistiniai atspalviai – smėlio, alyvuogių žalsva, dangiška žydra bei tamsi vidurnakčio mėlyna. Ieškantiems išskirtinumo, ekstravagancijos siūloma geltona, raudona, violetinė. Klasikos gerbėjams dedikuoti tamsaus riešutmedžio bei ąžuolo paviršiai. Prabangos akcentas – matinė auksinė. Kolorito autorė siūlo drąsiai derinti visas paletės spalvas pagal asmeninį skonį – prašauti tiesiog neįmanoma!

„Villeroy & Boch“ premium kolekcija „Finion“/Prekinio ženklo archyvo nuotr.

Stilistika

Klasiška, modernu, minimalistiška, elegantiška – tokia plati Villeroy & Boch estetikos įvairovė, o ją sieja atpažįstamas, laikui nepavaldus stilius. Šios kompanijos dizaineriai siekia, kad naujausios interjero tendencijos ir nemari klasika eitų koja kojon. Na, o ieškantiems naujų interjero vėjų šiemet siūloma atkreipti dėmesį į kitokią tendenciją – urbanizuotos, industrinės prabangos.

„Villeroy & Boch“ premium kolekcija „Finion“/Prekinio ženklo archyvo nuotr.

Išmanumas

Villeroy & Boch produkcija – vonios keramika, baldai, veidrodžiai – unikali integruotomis išmaniosiomis technologijomis: pradedant belaidžiu telefonų įkrovikliu, garso sistema, nugarinimo funkcija, baigiant reguliuojamu apšvietimu. Visa tai pabrėžia prabangų interjero charakterį, o vonios rutiną paverčia nuo kasdienybės atitraukiančiu ritualu, trumpomis prabangiomis atostogomis. Kiekvieną dieną!

Villeroy & Boch produkcijos ieškokite partnerių Tavydas, Celsis, Muresta, Iris, Sanistal, Komfortas, Valbra parduotuvėse ir www.villeroy-boch.eu.

„Villeroy & Boch“ premium kolekcija „Finion“ (8 nuotr.)
+2