Meghan Markle pasipuošė lietuvių kurta linine suknele: sulaukė užsienio žiniasklaidos dėmesio
Už princo Harry ištekėjusi aktorė Meghan Markle pelnytai vadinama stiliaus ikona. Kiekvienas jos naujas drabužis ar aksesuaras akimirksniu atsiduria dėmesio centre. Ne išimtis ir lininė suknelė, kurią dėvėdama Meghan pasirodė Beverli Hilse. Tiesa, užsienio žiniasklaidai aprašius šią iš pažiūros kuklią suknelę, visų akys buvo nukreiptos į Lietuvą.
Vilniečių Vitos ir Justino Murauskų įkurta lino tekstilės įmonė „Magic Linen“ sulaukė ypatingo užsienio žiniasklaidos dėmesio po to, kai Sasekso hercogienė Meghan Markle pasirodė viešumoje vilkėdama lietuvių kurtą suknelę.
„Esu daug skaičiusi apie „Meghan“ efektą, todėl vos tik pamačiusi užsienio žiniasklaidoje M.Markle nuotraukas su mūsų kurta linine suknele, žinojau, kokį poveikį tai turės mūsų verslui“, – portalui Žmonės.lt pasakojo Vita Murauskienė. Prieš penkerius metus, po vaikelio gimimo, ji sumanė įkurti lino tekstilės įmonę ir prekiauti linine patalyne. Vėliau produkcija buvo papildyta ir lininių drabužių linija.
Vita ir Justinas Murauskai pasakoja, kad užsieniečiai ypatingai vertina lino medžiagą, todėl jų verslas nukreiptas į užsienio rinką. „Lietuviai mėgsta lininius drabužius, tačiau retuose namuose rastume lininės patalynės. O užsieniečiai mielai renkasi minkštinto lino patalynę, daugelis be jos neįsivaizduoja savo miego“, – teigia Justinas, kuris, pasak Vitos, yra jos dešinioji ranka ir įkurto šeimos verslo „smegenys“.
Atrodo, kad dabar visos pasaulio moterys nori būtent tos suknelės.
Pora tikina, kad per penkerius metus ne kartą pastebėjo, kuomet žinomi užsienio veidai pirko ir naudojosi jų produkcija, tačiau tai, kad Meghan Markle pasirodė su jų kurta suknele, suteikė ne tik džiaugsmo, bet ir padidino pardavimus. „Atrodo, kad dabar visos pasaulio moterys nori būtent tos suknelės“, – šypsosi Vita.
Vita Murauskienė ir pati žavisi Meghan Markle stiliumi, džiaugiasi, jog Sasekso hercogienė suvokdama savo efektą sąmoningai renkasi tvarumą bei mažus prekės ženklus.
„Niekada negalvojau, kad Meghan Markle yra tokio lygio influencerė. Jos efektas yra neregėto mąsto, labai gerai apgalvota infrastrūktūra, kuomet ji renkasi drabužius ir prekės ženklus, o vėliau apie tai yra paskleidžiama informacija, kurią seka tiek daug žmonių“, – priduria Justinas.
V.Murauskienė teigia, kad šiuo metu jų pardavimai pakilo apie dvidešimt kartų. Dėl šios priežasties dabar Murauskai net ieško papildomų darbuotojų. „Pardavėme labai daug suknelių, dabar tenka dairytis papildomų darbuotojų, kurie galėtų tas sukneles supakuoti ir išsiųsti“.
„Esame elektroninės komercijos įmonė, todėl viskas yra matoma ekrane. Teko susirūpinti, ar mūsų elektroninė parduotuvė atlaikys tokį kiekį lankytojų vienu metu“, – sako pora.
Apie lietuvių kurtą lino suknelę, su kuria viešumoje pasirodė Meghan Markle, rašė tokie portalai kaip „Cosmopolitan“, „Elle“, „The Daily Mail“, „The Washington Post“, „Business Insider“.
Užsienio žiniasklaida pabrėžė, kad Sasekso hercogienė pasirinko suknelę, kurios vertė siekia vos 76 svarus (84,56 eurai).