Vargas tam vyrui, kuriam dovanų ji įteikia marškinius. Nuo tos akimirkos jo gyvenimas pasikeičia, nes kitokių marškinių jis dėvėti nebenori. „Vyrai negali moterims žiūrėti į akis, nes žvilgsnį traukia biustas, o aš, sutikusi vyrą, žvelgiu tik į marškinių apykaklę“, – juokiasi įmonės „Vilkma“ prekių ženklų vadovė Laura ŽITKEVIČIŪTĖ (27).
Būtent į šią vieną seniausių marškinių gamintojų Baltijos šalyse ir lyderę Europoje kreipėsi HBO serialo „Černobylis“ kūrėjai, kai prireikė senovinių kandies spalvos marškinių.
Dar gyvai bendraujame su Laura, jos biurui Vilniuje dėl koronaviruso ką tik užvėrus duris, tačiau tai nereiškia poilsio – netrukus ji prapuls, siuvimo mašinoms paromis siuvant apsaugines kaukes. Nors yra tik dvidešimt septynerių, mergina stebina savo karjeros vingiais. Tiksliau, net ne vingiais, o aiškiai užsibrėžta tiesiąja. Ir kol kas ji aštuonerius metus mados industrijoje kilo tik aukštyn.