Milano Auksinio kvadrato butikų asociacijos prezidentas Guglielmo Miani: „Keliauti vyrui reiškia – svajoti“

Milano Montenapoleone gatvės butikų asociacijos prezidentas Guglielmo Miani / Jurgos Jurkevičienės nuotr.
Milano Montenapoleone gatvės butikų asociacijos prezidentas Guglielmo Miani / Jurgos Jurkevičienės nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
2013-06-28 09:55
AA

„Larusmiani“ – tai vienas garsiausių istorinių itališkomis mados tradicijomis garsėjančių Milano mados ženklų. Šio ženklo butikas įsikūręs prestižinėje Auksinio Milano mados kvadrato vietoje – Montenapoleone ir Verri gatvės sankryžoje.

Pasaulio galingųjų dėmesį mados gatvėje atkreipiantis pavadinimas „Larusmiani“ skamba romantiškai. Juk „larus“ – lotynų kalba – tai žuvėdra, plačiai išskleidusi sparnus dangaus žydrynėje – gaivališkos laisvės simbolis.  

Asociacijos prezidentas Guglielmo Miani – jaunas elegantiškas dailaus stoto vyras – tipiškas „Larusmiani“ ženklo atstovas. Įžengus į prabanga tviskantį butiką nustebina tai, kad naujausia kolekcija eksponuojama auksiniais rėmais ir barokiniais minkštasuoliais akinančioje aplinkoje.

Milano auksinio kvadrato butikų asociacijos prezidentas ir „Larusmiani“ ženklo savininkas maloniai sutiko portalui Žmonės.lt papasakoti, kaip kitąmet privalės atrodyti metropolijų karjeros vyras.   

– Įvertinus visas Milano vyrų mados savaitėje matytas kolekcijas „Larusmiani“ vyrą galima būtų įvertinti trimis žodžiais: rafinuotas, prabangus, nepriekaištingas. Jūs dar pridūrėte, kad tai – keliauti nepaliaujantis svajotojas?

– Visiškai teisingai. „Larusmiani“ klasikinė eilutė atrodo taip, tarsi būtų pasiūta pagal individualius išmatavimus. Iš tikrųjų, ji idealiai priglunda prie vyro figūros. Kaip manote, ar įmanoma būtų tokį kostiumą pasiūti pramoniniu būdu? Tikrai ne.  „Larusmiani“ švarkai, apavas, rankinės siuvami rankomis. Nors kostiumas vasarą – labai siauras, bet vyro judesiai – laisvi. Jis puikiai jaučiasi, pasitiki savimi.

„Larusmiani“ prognozės: kaip kitąmet privalės atrodyti karjeros siekiantis vyras (8 nuotr.)
+2

– Tokia eilutė yra labai brangi?

– O taip, mes orientuojamės į klientą, kuris yra pakankamai išprusęs mados srityje. Geriausias pavyzdys – tai Milano karjeros vyras, kuris žino, kokio audinio eilute vilkėti atostogų metu Kapryje, ir kaip atrodyti išskirtiniame vakarėlyje. Štai palieskite šilko krepo švarką – jis tarsi ištirpsta rankose, toks plonas ir lengvas šis vasaros audinys. „Larusmiani“ audiniai – išskirtiniai, jie audžiami tik Italijoje, mes juos parduodame ir kitiems Milano mados kūrėjams, tačiau savo klientams paliekame tai, kas geriausia. Aukštos kokybės gerai pasiūta eilutė vyro gyvenimui turi stiprios įtakos, ji nuteikia pozityviai, todėl kainuoja brangiai.

– Kuo skiriasi „Larusmiani“ vyriškas švarkas nuo kitų Milano dizainerių?

– Pirmiausia, tobulu siluetu. Šįmet švarką sukonstravome taip, kad vidinė jo dalis yra ryškiaspalvė. Nors švarkas yra be pamušalo.  Panašiai padailinome apykaklę. Šįmet vyras keliauja, todėl mūsų bendrovės ženklas – itin tinkamas. Žuvėdra atsispindi ant rankomis pagamintų sagų, diržų, apavo, kaklaraiščių, šilko skarelių.     

Gulielmo Miani ir Jurga Jurkevičienė / Jurgos Jurkevičienės nuotr.

– Akį džiugina išskirtinės audinių faktūros. Kaip jas išgaunate? Kokie tai verpalai?

– „Larusmiani“ audiniai aristokratiški, jie kiekvienam vyrui suteikia galimybę jaustis pakylėtu virš kasdienybės, kilmingu. Šįmet eilutėms ir švarkams naudojame mišrius audinius, kuriuose dera kašmyras, plona medvilnė, šilkas ir linas. Įvairūs audimo būdai kuria skirtingą įspūdį – plono krepdešino, satino, atlaso.

– Ar jūsų vyrai vasaros spintoje netoleruos techno audinių?

– Sukūrėme specialią liniją – tai striukės, lietpačiai, frenčiai, kuri skirta atostogoms ir lietingą dieną mieste. Tai puikios medžiagos, kurios praleidžia drėgmę, išlaiko formą, nesiglamžo. Jos ypač plonos, beveik besvorės, nors sudaigstytos lyg šimtasiūlės.

– Matau itin subtilias faktūriškas medžiagas marškinių kolekcijoje. Jos iš trapaus poplino, margintos optiškais langeliais, taškučiais. Apykaklės „alla francese“ – (it.prancūziškos). Kokių spalvų švarkus siūlote vyrams derinti prie baltų marškinių vasarą? Ar „Larusmiani“ irgi įsimylėjo spalvas – braškių ir pistacijų? Oranžinę?

– Na, kaip jau minėjau, „Larusmiani“ mėgsta rafinuotas spalvas, todėl braškių atspalvis pavirto į buganvilių, turkio – į „blu pavone“ – (it. povo plunksnų mėlyna), o pistacijų – į garstyčių. Vyras išsaugos ir dangaus mėlio bei debesų, smėlio atspalvių gamą juostuotiems ir languotiems kostiumams, kuriuos vasarą vilkės biure. Atostogoms siūlome minkštus polo marškinėlius iš kašmyro ir šilko verpalų. Žinoma, Kapryje neapsieisime ir be apelsinų spalvos.

– Smarkiai iš kitų dizainerių išsiskiria jūsų megzti kaklaraiščiai, ar jie negąsdins vyrų?  

– Kitąmet jie bus labai madingi. O mūsų kaklaraiščiai – ypač prabangūs, jie rankomis sulenkti septynis kartus.  Mazgas gerokai sumažėjęs, kaklaraiščio plotis – vos 7 centimetrai. Apačioje jis susiūtas ne trikampiu, o horizontaliai. Kaklaraiščių piešiniai primena žvaigždynus.

– „Larusmiani“ garsėja ir itin prabangiais aksesuarais. Šįmet rankinių ir diržų spalvos – įkvepia. Aksesuarai spindėte spindi. Net į batus įsiūta brangi odos detalė.

– Sukūrėme rankines, apavą ir dvipusius diržus iš brangios krokodilo ir galuchat – (it. dygliuotasis ryklys) odos. Aksesuarus nudažėme skaisčiomis spalvomis, kurios pagyvins kelionės garderobą.

Gulielmo Miani ir Jurga Jurkevičienė / Jurgos Jurkevičienės nuotr.

– Norėčiau pamatyti, kaip atspindėjote kitos vasaros vintažo tendenciją?

– Sukūrėme vyrams dienos batus. Jie iš aukščiausios kokybės odos su specialiu sendinimo efektu. Atrodo lyg apnešti dulkėmis, pilko ir rusvo atspalvio, švelniai lenktomis nosimis. Iš pirmo žvilgsnio atrodo grubūs ir sunkūs, tačiau yra minkšti ir lengvi.

– Ar odos švarkelis vyrams vasarą taip pat primins vintažą?

– Ne, atvirkščiai. Jis plonos matinės ir puikiai išdirbtos odos, kuri – itin šiuolaikiška. Prabangūs užtrauktukai ir originali rankomis atlikta furnitūra suteikia prabangos „be stabdžių“ įspūdį, todėl spalvą odos švarkeliui parinkome saikingą – Kaprio paplūdimių smėlio.

– Jūsų vyras – romantiškas keliautojas, svajotojas. O jūs? Pažadėjote atvykti į Lietuvą, ar tesėsite pažadą?

– Kodėl gi ne? Juk esu „Larusmiani“ ženklo atstovas. O tai reiškia – keliaujantis svajotojas, arba svajojantis keliautojas.

„Larusmiani“ prognozės: kaip kitąmet privalės atrodyti karjeros siekiantis vyras (8 nuotr.)
+2