„Mind Games“: aukštosios parfumerijos triumfo akimirka

„Mind Games“: aukštosios parfumerijos triumfo akimirka / „Crème de la Crème“ nuotr.
„Mind Games“: aukštosios parfumerijos triumfo akimirka / „Crème de la Crème“ nuotr.
Šaltinis: Reklama
A
A

Gyvenime ir meilėje visi esame nesibaigiančio žaidimo dalyviai. Nors kiekvieno iš mūsų strategijos skirtingos, tikslą turime tą patį – žengti link pergalės, kol oponentas to nepadarė greičiau ar apsukriau. Aukštosios parfumerijos namai „Mind Games“ tiek gyvenimą, tiek kūrybą regi it didžiulę šachmatų – intelektualiausio strateginio žaidimo – lentą. Ir kelia intriguojantį klausimą: kai paskutiniu ėjimu perimate žaidimo kontrolę, kuo kvepia šis svaiginantis triumfo momentas?

2023 m. savo istoriją pradėję „Mind Games“ brėžia kiek netikėtą paralelę ir šachmatų meistrystę sieja su aukštosios parfumerijos menu. Kaip teigia kvapų namų įkūrėjai Mariana ir Alexas Shalbaf, meistro parfumerininko mąstymo logika dažnai būna panaši į šachmatų didmeistrio strategiją. Prieš akis – tuščia lenta, figūrų rinkinys ir tūkstančiai galimų ėjimų kombinacijų. Ir galutinis rezultatas priklauso tik nuo žaidėjo stiliaus, patirties, oponento perpratimo bei gebėjimo nuspėti kelis ėjimus į priekį.

„Mind Games“: aukštosios parfumerijos triumfo akimirka
„Mind Games“: aukštosios parfumerijos triumfo akimirka / „Crème de la Crème“ nuotr.

Perkelkime šią idėją į kvepalų kūrėjo pasaulį: juodai baltas figūras keičia šimtai kvapnių ingredientų, langeliais margintą lentą – kvepalų buteliukas. Turbūt paklausite, ką tada laikytume parfumerininko priešininku? Dažniausiai – jį patį, besistengiantį pranokti save ir sukurti šedevrą. Galbūt oponentu tampa ir laikas, mat tik įstabiausi kūriniai įeina į istoriją, o jų didybės bei spindesio nenuslopina net bėgantys metai.

„Mind Games“: aukštosios parfumerijos triumfo akimirka
„Mind Games“: aukštosios parfumerijos triumfo akimirka / „Crème de la Crème“ nuotr.

Debiutinė „Mind Games“ linija „Artisan Collection“ – tai garsiausių pasaulio parfumerininkų sukurti kvepalų ekstraktai, kurių kiekvieną galima laikyti kūrybine pergale. Arba kvapniu sėkmės prisilietimu, skirtu tiems, kurie be atodairos siekia aukščiausių rezultatų. „Artisan Collection“ kvapų pavadinimai pasiskolinti iš šachmatų terminologijos ir nusako skirtingas žaidimo strategijas. Ar viskuo rizikuojate nuo pat pirmojo ėjimo? O gal saugote savo paslaptis iki lemiamos akimirkos? „Mind Games“ veikiausiai turi aromatą, sukurtą ir pagal jūsų žaidimo stilių. Atkreipkite dėmesį ir į šios kolekcijos buteliukus, mat kiekvieno jų dizainas atkartoja skirtingą šachmatų figūrą.

„Mind Games“: aukštosios parfumerijos triumfo akimirka
„Mind Games“: aukštosios parfumerijos triumfo akimirka / „Crème de la Crème“ nuotr.

Bene ryškiausia „Artisan Collection“ žvaigždė – tai kvepalų ekstraktas „J‘Adoube“. Jo istoriją verta pradėti nuo šachmatų termino, prancūziškai reiškiančio „aš pataisau“. Intriguojantis ir sykiu atviras ženklas laukiančiam oponentui, pasakymas „J‘Adoube“ leidžia pakoreguoti figūros poziciją nedarant ėjimo. Tad ir parfumerininkės Nathalie Benareau sukurtas aromatas pirma atsiveria kaip pavojingas ir įspėjantis šnabždesys, užrašytas hipnotizuojančiomis saldžių granatų, raudonųjų serbentų ir mandarinų natomis. Ar tai lemtinga pauzė? O gal dėmesio nukreipimo technika?

Susiliejęs su kūno šiluma, „J‘Adoube“ keičia taktiką ir išduoda savo tikrąjį motyvą – tamsią rožių, odos, pačiulių ir ambros sielą. Kontrolė, suvaldanti netikėtumą. Atsidavimas sėkmei atsitraukiant nuo to, kas netikra. „J‘Adoube“ skatina mesti iššūkį sau ir įrodyti daugiau. Ar išdrįsite patirti svaiginantį triumfą?

Mind Games“ aukštosios parfumerijos šedevrus atraskite visuose „Crème de la Crème“ butikuose.