Minint Pasaulinę televizijos dieną – įkvepiančios sociologinės tendencijos TV pramonei

lrt-pasauline-televizijos-diena-2017-11-21
lrt-pasauline-televizijos-diena-2017-11-21
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Europoje auga gyventojų pasitikėjimas tradicine žiniasklaida, lyginant su internetine ir socialiniais tinklais. Tai atskleidžia paskutinės gyventojų apklausos duomenys, kuriuos skelbia Europos transliuotojų sąjunga (European Broadcasting Union, EBU).

70 procentų respondentų, apklaustų 33 šalyse, nurodė linkę pasitikėti televizija, ir net 11-oje valstybių televizija šioje apklausoje buvo įvardinta kaip labiausiai pasitikėjimą kelianti žiniasklaidos priemonė.

Tyrimų duomenys paskelbti lapkričio 21-ąją minimos Pasaulinės televizijos dienos išvakarėse. Žinia ypač aktuali pasaulyje augant susirūpinimui dėl melagingų žinių (fake news).

Europos transliuotojų sąjunga, Europos komercinių televizijų asociacija (Association of Commercial Television in Europe, ACT) ir televizijos bei radijo pardavimų asociacija (Association of Television and Radio Sales Houses, egta), siekdamos pabrėžti televizijos, kaip patikimo turinio skleidėjos, vaidmenį, pristatė vaizdo klipą, kurį adaptuotą LRT žiūrovams galima pamatyti:

Minint Pasaulinę televizijos dieną, 30 s trukmės vaizdo klipas transliuojamas visoje Europoje, JAV, Kanadoje, Azijoje ir Australijoje. Socialiniuose tinkluose jį lydi grotažymės #WeloveTV ir #WorldTVDay.

Visų trijų organizacijų užsakytos sociologinės apklausos duomenimis, televizija laikoma labiausiai patikimu naujienų šaltiniu visose demografinėse grupėse. Labiausiai televizija žiūrima Kanadoje – net 101 milijoną žinių valandų per savaitę visos šalies mastu.