Mirė dizainerė, garsaus drabužių prekės ženklo „Buboo“ įkūrėja Erika Puodėnienė
Skaudi netektis – mirė žinoma dizainerė, aprangos ženklo visai šeimai „Buboo“ įkūrėja Erika Puodėnienė.
Apie Erikos Puodėnienės mirtį pranešta pirmadienio vakarą Lietuvos kūrėjus, dizainerius, siuvėjus, menininkus vienijančio portalo „Lietuvos kūrėjai“ feisbuko puslapyje.
Teigiama, kad mados kūrėja mirė pirmąjį šių metų birželio šeštadienį. Moters gyvybę pasiglemžė sunki liga.
E.Puodėnienės gedi vyras, vaikai, sesuo, mama.
„Sudie, Erika! Kilk aukštai virš debesų pildyti savo nesustabdomų kūrybiškumo svajonių!
Mes daugybę kartų Jums rašėm apie „Buboo“ šeimą, apie kepures, suvienijusias šeimas, apie kokybės troškimą ir ėjimą pirmyn, kupiną nuoširdumo, tikrumo, bendrystės. Už šio šeimos verslo vairo stovėjo Erika ir Mindaugas, kurie kūrė Lietuvai, Lietuvą, Lietuvoje.
Jų mažas šeimos verslas kopė į kalnus, lankė tarptautines parodas, dideliu darbu įrodė, kad kai tiki tuo, ką darai – gali nuveikti labai daug. Erika visada norėjo daug, ji gyveno pilna koja, kiek tik galėjo, į kiekvieną renginį ji registruodavosi trumpa žinute „Būsiu“.
Deja, birželio 3 dieną Erika Puodėnienė pralaimėjo kovą su ilgai ją kankinusia liga. Ši žinia persmelkė visą bendruomenę – dar negalime tuo patikėti, kad prigriebusi kokį skanėstą ji nebeįlėks į susitikimus, nebesidalins savo patirtimi, kad nebeparašys tos žinutės „Būsiu“.
Viso „Lietuvos kūrėjų klubo“ vardu reiškiame didžiulę užuojautą šeimai – vyrui, sūneliui ir dukrytei, sesei, mamai ir kitiems artimiesiems. Liūdime su Jumis iš visos širdies.
Erika visada pirma reikšdavo paramą visiems likimo nuskriaustiems – aukodavo vaikams, Ukrainai ir kur tik kas paprašydavo ištiesti pagalbos ranką.
Palaikykime šį šeimos verslą įsigydami „Buboo“ kepures, rūbus, padėdami „Buboo“ šeimos klubui augti ir gyvuoti ilgai ilgai. Erika to būtų tikrai norėjusi!“ – rašoma „Lietuvos kūrėjų“ feisbuko puslapyje.
Prekės ženklą „Buboo“ E.Puodėnienė įkūrė grįžusi iš JAV. Verslas atnešė sėkmę – Erika ne kartą dalyvavo vienoje didžiausių vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodoje „Playtime Paris“, gaminiai atsidūrė tarp mados tendencijų.
Kaip pasakojo 2018-aisiais, ji su vyru Mindaugu visada buvo ambicingi, nuo pat pradžių kurdami naujus gaminius siekė apjungti kokybę, komfortą ir stilių – dalykus, kuriuos vertina ir jų šeima.
„Kai pamatėme, kad mūsų kūriniai pristatomi kaip sezono „must have“ šalia kitų, visame pasaulyje garsių aprangos prekių ženklų, negalėjome patikėti. Vienas atrinktas rūbas jau yra labai didelis pripažinimas, tačiau stilistų dėmesį patraukė net trys mūsų kūriniai – arbūzinės spalvos kepurė, kaklaskarė ir vaikiškos kelnės. Būti pastebėtiems tarp pasaulinių vaikų mados kūrėjų yra didelis laimėjimas kiekvienam ten dalyvaujančiam prekių ženklui“, – 2018-aisiais yra pasakojusi E.Puodėnienė.