„MK drama queen“ penktojo gimtadienio proga Vilniuje vakarui atidarė išskirtinę mados galeriją
Prekės ženklo „MK Drama Queen“ kūrėjos Monika Paulikaitė ir Kotryna Armonaitė dar niekad nebuvo siejamos su standartais. Priešingai, mados ir pramogų pasaulyje žinoma, kaip dizainerės mėgsta juos laužyti. Penktąjį gimtadienį merginos taip pat nusprendė paminėti kitaip – ištikimiausius savo gerbėjus pakvietė į meno kūrinių galeriją, kurios pagrindiniais eksponatais tapo naująją prabangių rūbų kolekciją pristatę modeliai.
Į sostinės senamiestyje įsikūrusį išskirtinės koncepcijos naktinį klubą „Anna Mesha. Butas“ rinkosi visus 5 veiklos metus šalia dizainerių dueto esantys svarbiausi žmonės – klientės, artimieji, draugai, partneriai. Kaip sako pačios merginos – tik dėl visų jų kūrybinė energija kaskart aplanko iš naujo ir net sunkiausi projektai tampa maloniais.
„Mūsų prekės ženklas jau neatsiejamas nuo atvirumo, didelio būrio draugų, džiaugiamės jį kiekvienais metais prablėsdamos“, – pasakojo vaikystės draugės ir kolegės.
Renginio režisūra buvo patikėta Gintarei Čepukonytei, muzika – DJ Stuk, dekoru rūpinosi „Kandeliabrai“, modelius: G. Sudžiūtę, G. Martirosian, R. Slušnytę, S. Senkauskaitę, G. Martišiūtę, I. Tamašauskaitę, J. Čiapaitę, N. Kazickaitę, L. Petkevičiūtę, U. Čižiūnaitę, S.Vėžytę, Ž. Pocevičiūtę, L. Noreikaitę, G. Minkevičiūtę, I. Gudelaitytę, A.Kinderytę, G.Gudkovaitę ir A. Pociutę puošė studijos „Gafaro“ meistrės. Šukuosenas kūrė Dovilė Ivanova ir Monika Rusteikaitė.
Rūbų kolekcija šįkart nesiejama su jokiu metų laiku, joje vyrauja tik trys spalvos – juoda, balta ir „beige“. Monika ir Kotryna atskleidė, kad tokį pasirinkimą lėmė pasaulį krečiantis klimato atšilimas ir nuolatinis perdėtas žmonių svarstymas, ką rengtis vienu, ar kitu oru: „Mes nesitaikome prie žiemos ar pavasario – tiesiog kviečiam švęsti ir puoštis. Juk tam tinkamą progą galime rasti kasdien.“
Verslą prieš 5 metus pradėjusios ir sėkmingai veiklą iki šiol plečiančios tauragiškės neslepia, kad daugiausia laiko šiame jų kūrybos etape užima nuotakos – būtent dėl šios priežasties naujoje kolekcijoje pristatyta ne viena vestuvinė suknelė.
„Instaliacijų kupiname šių metų kolekcijos pristatyme kaip niekada daug dėmesio skyrėme „neliečiamiausiems savo eksponatams“ – nuotakoms. Audiniuose atsispindi įvairiausios pasiruošimo procese jas aplankančios nuotaikos ir visada siekiama kiekvienai moteriai savaip tobula suknelės versija“, – viena kitai antrino merginos.