Modelis Rosie Huntington-Whiteley – versli moteris, turinti didelių planų

Rosie Huntington-Whiteley  / Vida press nuotr.
Rosie Huntington-Whiteley / Vida press nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Ji atrodo tokia pasitikinti savimi, kad sunku patikėti, jog modelis Rosie Huntington-Whiteley (31) paauglystėje susidūrė su patyčiomis. Tačiau šiandien – viskas kitaip.

Kitaip – tai reiškia, kad ji – viena iš paklausiausių pasaulio modelių, šeštoji „Forbes“ geriausiai mokamų šios profesijos asių sąraše (ją lenkia tik Gigi Hadid, Adriana Lima, Chrissy Teigen, Gisele Bündchen ir Kendall Jenner). Turi savo prekės ženklą „Rose Inc“ – interneto svetainę, skirtą grožiui: čia galima rasti patarimų apie vizažą, interviu, kosmetikos pristatymų – kaip teigiama, viskas patikrinta ir rekomenduota pačios Huntington-Whiteley.

Negali sakyti, kad sumanymas visiškas naujas, bet Rosie – versli moteris, turinti didelių planų savo skaitmeninio kūdikio atžvilgiu, ir nėra abejonių, kad jos vardas – parduoda.

Viskas gerai ir asmeniniame gyvenime: veiksmo filmų žvaigždė Jasonas Stathamas (51) kartu su ja jau aštuonerius metus, kalbos, kad pora skyrėsi – gandai. Atvirkščiai, prieš dvejus metus jie susižadėjo, pernai susilaukė pirmagimio Jacko (1).

Stathamas – idealus tėvas ir gyvenimo partneris. Pora sąžiningai dalijasi namų rūpesčiais – sakykim, tėtis rūpinasi mažyliu ankstyvą rytą, o mama guldo miegoti.

Net rūkyti ji metė – jau šešeri metai. Kone visų modelių svajonę – vaidinti kine – irgi įgyvendino: vaidino fantastinėse juostose „Transformeriai: tamsioji Mėnulio pusė“ ir Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“. Kritikų atsiliepimai skeptiški, bet ambicijos patenkintos.

Naujajame interviu leidiniui „Porter“ ji ir kalba apie savo ambicijas ir apie tai, kad nori pati valdyti savo gyvenimą. Kaip tikra britė neatsiveria apie intymesnius reikalus. Nebent pasiskundžia žurnalistei, kad kamuoja siaubinga aknė, – nėštumas buvęs vienintelis laikas, kai galėjo pasigirti tobula oda. „Sakoma, berniukai apdovanoja mamą grožiu, o mergaitės jį atima“, – cituoja Rosie paplitusį posakį. Prisipažįsta, jog praėjus pusmečiui po gimdymo problema atsinaujino (ir čia pat koketiškai pamini priemonę, kurią naudoja!).

Sunku patikėti, kad bendraamžiai mokykloje kadaise tyčiojosi iš Rosie putlių lūpų, per mažos krūtinės ir net dvigubos pavardės (už ją ačiū proproproseneliui, baroneto jauniausiajam sūnui, nepaveldėjusiam titulo, tik skambią pavardę). Dar sunkiau suprasti, kad mados pasaulis jos ilgai nepastebėjo. Šešiolikmetė paauglė, kurios miegamasis namuose Devone buvo apklijuotas Gisele Bündchen, Natalios Vodianovos ir Kate Moss portretais, greitai pasirašė sutartį su nedidele modelių agentūra Londone, tačiau pirmasis jos darbas buvo valyti pelenines, pilstyti vyną, nešioti kavą, atsiliepti telefonu ir siuntinėti faksogramas.

Ji pati kandžiai vadina save katalogų karaliene: Rosie reklamavo kone visus populiariuosius prekių ženklus nuo „Levi’s“ džinsų iki „Abercrombie & Fitch“ ir niekaip negalėjo prasimušti. „Vaikščiojau į atrankas ir iš agento teišgirsdavau atsakymą: „Jiems atrodo, kad tu... per stipri asmenybė, pernelyg laiminga ir sveika. Po velnių, kaip tai gali būti neigiamos savybės!“ – prisimena ji su vos jaučiamu kartėliu. Ir priduria, kaip buvo nuostabu pagaliau atrasti prekių ženklus, gerbiančius tas pačias vertybes, kaip ir ji: „Victoria’s Secret“, „Marks & Spencer“, „Burberry“ laikė moteriškumą ir charakterį privalumu.

2006-aisiais Rosie tapo „Victoria’s Secret“ modeliu, vėliau – ir angelu, 2008-aisiais tuometinis „Burberry“ meno direktorius Christopheris Bailey pakvietė ją pristatyti rudens–žiemos kolekciją ir tapti naujų kvepalų „Burberry Body“ veidu.

Per porą metų katalogų karalienės titulas buvo užmirštas kaip košmaras, Huntington-Whiteley iki šiol nemėgsta tiesiog stovėti prieš kamerą – pasitenkinimo teikia tik bendras modelio ir visos komandos darbas.

„Victoria’s Secret“ ir Bailey buvo tie gerieji burtininkai, kurie privertė iki šiol aklus mados industrijos žaidėjus pramerkti akis ir išvysti Rosie Huntington-Whiteley („Burberry“ veidu ji apskritai buvo 12 sezonų). Jos panoro visi: žurnalų redaktoriai, mados namų meno vadovai, stilistai ir kūrybos direktoriai. „Pirelli“ kalendorius, britų „Vogue“, „Harper’s Bazaar“, Elle“, „GQ“, „Love“, „Numero“, „L’Officiel“ viršeliai, metų modelio ir metų moters apdovanojimai – visa tai nutiko Rosie per kelerius metus.

Svajonės išsipildė: Londone, Niujorke, Milane, Paryžiuje ji demonstravo „Givenchy“, „Valentino“, „Balmain“, „Prada“, kitų garsiausių mados namų kūrinius. Reklamavo irgi kone visus žinomiausius prekių ženklus. Realus, beveik apčiuopiamas Huntington-Whiteley moteriškumas, ilgą laiką buvęs kliūtimi, tapo paklausiausia preke. O intuicija ir pasitikėjimas savimi padėjo išvengti tamsiosios modelių pasaulio pusės, apie kurią dabar tiek kalbama.

„Žvelgdama į praeitį sakau, kad man pavyko išvengti skaudžiausių randų. Buvo kai kurių negerų dalykų, nederamų komentarų ir netinkamų lūkesčių, atvejų, kai buvo peržengtos profesinės ribos, – svarsto Rosie. – Dabar suprantu, kad daugeliu atveju modeliai – nesaugūs, pradedant nuo agentų, kurie išties neblogai pelnosi iš jaunų moterų...“

Modelio turtas šiandien vertinamas 19 milijonų eurų – nemažą jo dalį sukrovė itin sėkmingas bendradarbiavimas su britų prekės ženklu „Marks & Spencer“ – jam Huntington-Whiteley kelerius metus kūrė apatinių ir namų drabužių kolekcijas, grožio produktų liniją. Kas žino, gal be šios patirties nebūtų ir „Rose Inc“.