Mokykloje gimusi Godos Narijauskaitės aistra akiniams nuo saulės išaugo į unikalų produktą
Akinius ir kitus aksesuarus kurianti dizainerė Goda Narijauskaitė (24) rugpjūčio 2 dieną į Vilniaus „Menų spaustuvę“ pakvietė mada ir naujausiomis jos tendencijomis besidominčius, savęs nebijančius žmones. Anksčiau merginai priklausė prekinis ženklas „Make Heads Turn“, tačiau, kaip sako Goda, tie metai buvo kupini blaškymosi: „Nežinojau, kaip sukurti konceptualų dalyką, todėl dabar džiaugiuosi galėdama pristatyti naują prekinį ženklą „Supernormal“.“
Dizainerė Goda Narijauskaitė nuo mokyklos laikų norėjo specializuotis aksesuarų kūrime. Didžiausio populiarumo sulaukė jos gėlėti lankeliai ir individualaus dizaino saulės akiniai. Jauna mergina prekinį ženklą „Make Heads Turn“ įkūrė dar 2012 metais. Tada Goda nežinojo, kaip išbaigti idėją, ir svajones bei tikslus paversti konceptualiu kūriniu. Dabar Goda startuoja su nauju savo projektu „Supernormal“.
Goda, papasakokite, kodėl keičiate prekinio ženklo pavadinimą?
Nekeičiu. „Supernormal“ bus visiškai naujos koncepcijos prekinis ženklas. Pagalvojau, kad anksčiau viską dariau ne taip. Norėjosi sukurti kažką tikrai išskirtinio. Prie manęs prisijungė didžiulė žmonių komanda, subrendau kaip asmenybė. „Make Heads Turn“ atsirado kai mokiausi 12 klasėje. Nuo to laiko aš įgijau dar vieną bakalauro laipsnį. VDA baigiau kostiumo dizainą ir tada nusprendžiau, jog reikia padaryti tai, apie ką svajojau. Prieš tai studijavau interjero dizainą, dėl šių studijų išmokau braižyti. Tai, ką pristatau šiandien – ženklas, po kuriuo slypi rankų darbo, aukštos kokybės akiniai.
Nerizikuojate pradėdama aksesuarų, kuriuos žmonės perka tik šiltuoju metų sezonu, verslą?
Ne. Paprasčiausiai norime parodyti, kad akinius nuo saulės galima nešioti ir žiemą. Dizainerių kurtų akinių nuo saulės pasiūla Lietuvoje yra, tačiau ji nedidelė. Beje, aš siekiu parodyti, kad gyvename laisvoje šalyje, XXI a., o dažnai bijome išsiskirti, atrodyti taip, kaip norime. Visuomenė mums diktuoja kažkokias normas: kokie plaukai yra gražūs, kokie drabužiai tinkami... Todėl reklaminėje naujausios akinių nuo saulės kolekcijos fotosesijoje – įvairaus amžiaus, orientacijos, išvaizdos ir skirtingų veido bruožų žmonės.
Jūsų internetiniame tinklalapyje akinius dėvintys herojai pasipuošę mėlyna spalva. Kodėl?
Norėjome viską susieti su socialiniais tinklais, šiomis dienomis jie daro itin didelę įtaką. Taip pat reikėjo kažko jungiančio. Atsirado mėlyna. Tikra neprisirišu prie šios spalvos. Pirmoji idėja tokia. Kas žino, gal kitais metais mes būsime raudoni.
Kiek užtruko iki kol idėja pavirto apčiuopiamu rezultatu?
Išties ilgai. Gal dvejus metus aš dirbau už kadro. Nuo brėžinių iki gamybos. Akiniai yra rankų darbo, su specialiu stiklu. Pagaminti pirmąją kolekciją užtruko ilgai. Labai džiaugiuosi, kad po mokyklos, dar nežinodama, ką darysiu, aš įstojau į interjero dizainą. Kaip sakau dabar, – kiekviena bloga patirtis gali atnešti kažką gero. Pati braižiau „Supernormal“ akinių dizainą.
Bet kodėl būtent akiniai? Pati jaučiate jiems silpnybę?
Na, taip. Akinių nuo saulės namuose turiu tikrai daug. Šimto modelių gal ir ne, bet einu link to (šypteli). Tiesa, akiniai nuo saulės yra toks dalykas. Kartais pasiskolina draugai, kartais jie lūžta. Teisūs yra tie, kurie sako, kad dizaineriai dažniausiai kuria tai, kam jaučia silpnybę.