Mokymuose mados dizaineriams – atviras Julijos Janus pasakojimas

Antrasis „Suprasti madą“ renginys /Gretos Skaraitienės nuotr.
Antrasis „Suprasti madą“ renginys /Gretos Skaraitienės nuotr.
Šaltinis: Žmonės
A
A

Šiandien vyksta jau antrasis šį pavasarį Mados verslo instituto renginys, kuriame be svečių iš užsienio sukaupta milžiniška patirtimi dalijosi ir dizainerė Julija Janus, kolegoms verslininkams prabilusi ir apie tai, kad šiomis dienomis priėmė nelengvą sprendimą uždaryti savo vardo įmonę.

Iš prekės ženklo „Julia Janus“, kuris tapo vienu sėkmingiausių mados projektu nepriklausomos Lietuvos istorijoje, įkūrėjos keturios dešimtys susirinkusių mados verslininkų iš pirmų lūpų, nuosekliai ir be užuolankų išgirdo ženklo raidos istoriją nuo pat įsikūrimo, įdėtas pastangas, pasiektus rezultatus, padarytas klaidas, patarimus, kaip šių klaidų išvengti savo versle.

„Esu čia, nes noriu pasidalinti, juk per visus tuos metus sukaupta patirtis yra išties didelė, nuveikta labai daug“, - atvirai kalbėjo J. Janus, kuri taip išsamiai, net dvi su puse valandas, savo ženklo istoriją pasakojo pirmą ir, kaip pati sakė, galbūt paskutinį kartą. Susirinkusiuosius diskutuoti apie mados verslo sėkmės strategijas Lietuvoje ir užsienyje ji ragino tokiu klausimu: „Kaip manote, kas nutiko, kad po dešimties metų veiklos ir dviejų su puse milijonų eurų investicijų įmonę vis tiek turime uždaryti?“

Antrasis Mados verslo instituto renginys/Gretos Skaraitienės nuotr.
Antrasis Mados verslo instituto renginys/Gretos Skaraitienės nuotr.

Be J. Janus, į Mados verslo instituto mokymus projekto organizatoriai Ieva Zubavičiūtė („Fashion Bloc“) ir Arnoldas Remeika („Suprasti madą“) pakvietė ir du svečius iš užsienio. Iš Londono į Vilnių atskrido lietuvė Gintarė Pikčiūnaitė, turinti nemažai patirties didmeniniuose mados pardavimuose, dirbusi didmenos vadybininke viename garsiausių Paryžiaus showroom'ų „Berg“ ir šiuo metu dirbanti su garsiu britų prekės ženklu „Burberry“ Londone. Mokymų vinimi tapo trisdešimties metų patirtį mados versle turintis Luca Donnini, net du dešimtmečius vadovavęs pasaulinei italų ženklo „Max Mara“ plėtrai, vėliau buvo kito garsaus italų ženklo „Guess“ prezidentas, o šiuo metu dirbantis kaip samdomas mados verslo konsultantas.

Mados verslo institutas – tai pernai startavęs ir šiemet besitęsiantis mokymų ciklas, kurio metu vietos mados kūrėjai ir jų prekių ženklų vadybininkai verslumo mokosi iš mados imperijas pastačiusių ir ordinais už nuopelnus madai apdovanotų lektorių iš užsienio, taip pat tarptautiniu mastu mados pramonėje pripažintų lietuvių, žinomų verslo konsultantų ir sėkmingų investuotojų.

Jau gegužės 2 d., po paskutinių sezono mokymų, vyks ir kontaktų vakaras, kuris vainikuos šio pavasario Mados verslo instituto paskaitų ciklą. Į viešbutyje „Pacai“ vyksiantį nemokamą renginį, kurio mecenatu tapo „Aprangos grupė“, organizatoriai kviečia Lietuvos ir užsienio investuotojus, mados verslininkus, nuomonės formuotojus ir žiniasklaidos atstovus, taip pat visų sezono mokymų dalyvius.

Šio uždaro renginio tikslas – sujungti kūrėjus su vadybininkais, įmones su talentingais praktikantais, verslus su investuotojais ir sukurti galimybę keistis nuomonėmis, vizitinėmis kortelėmis ir patarimais Lietuvos mados grietinėlės apsuptyje.