Vita Murauskienė – Mums tai buvo tikras siurprizas

Vita Murauskienė / Asmeninio albumo nuotrauka
Vita Murauskienė / Asmeninio albumo nuotrauka
DOVILĖ LEBRIKAITĖ
Šaltinis: Žmonės
A
A

„Kai sužinojome, kad Meghan nufotografuota su mūsų suknele, valandą džiaugėmės kaip loterijoje laimėję, o paskui pradėjome galvoti, ką daryti“, – linksmai pasakoja prekių ženklo „MagicLinen“ įkūrėja Vita MURAUSKIENĖ (38). Dėl Sasekso hercogienės Meghan efekto Vitai ir jos vadovaujamai komandai teko ne tik atšaukti vasaros atostogas, bet ir ieškoti papildomų darbo rankų.

Kaip supratote, kad nutiko kažkas svarbaus?

Visų pirma, pastebėjome, kad pardavimas išaugo, – pradėjome žiūrėti, iš kur tai, ir socialinėje erdvėje radome užsienio spaudą rašant, kad Meghan apsivilko mūsų suknelę. Kadangi ne pirmą kartą esame paminimi – jau buvome „Washington Post“ portale, – žinome, koks būna efektas, bet šįkart jis viską pranoko.

Tai koks gi tas Meghan efektas?

Labai daug žmonių mūsų puslapyje pradėjo domėtis prekėmis, o pardavimas išaugo gal dvidešimt kartų. Suprantame, kad tas efektas nėra amžinas – jis jau slopsta, bet pirmomis dienomis tikrai atrodė, kad visoms pasaulio moterims reikia vienos baltos suknelės. Suknelių jau parduota tūkstančiai, gal ir dešimt tūkstančių tuoj bus. Tad poveikis didžiulis. Reikia nepamiršti, kad Meghan ją apsivilko tiesiog eidama į lauką, o ne lankydamasi kokiame nors renginyje. Galiu tik įsivaizduoti, ką reiškia, kai ji vilki tavo drabužius kokia nors proga.

Suprantu, visoms reikia baltos suknelės? To paties dizaino rožinė ne tokia paklausi?

Rožinę irgi perka, bet balta, be abejo, populiariausia. Visos nori būtent tokios kaip Meghan (juokiasi).