Naglis Bierancas: „Niekada nesiekiau sukurti kažką išskirtinio“
Socialinių tinklų žvaigždė, profesionalus šokėjas ir fotografas Naglis Bierancas, dar geriau žinomas kaip Naglimantas, savo „Instagram“ paskyroje turi 183,000 tūkst. sekėjų armiją. Pirmąjį šimtą tūkstančių sekėjų jam pavykti surinkti per kiek mažiau nei pusmetį. Apie tai, kaip tam pasitarnavo profesionalaus fotografo žinios, Naglimantas atskleis socialinių tinklų festivalyje – „ZOOM 2018“, vyksiančiame lapkričio 30 d. Socialinių mokslų kolegijoje.
Socialiniame tinkle „Instagram“ garsėji savo vaidybinėmis situacijomis, kurias masiškai atkartoja bei dalinasi tavo sekėjai. Kaip ieškai idėjų joms sukurti?
„24 valandos“ arba „Naglimanto virtuvėlė“ mano „Instagram“ paskyroje atsirado visiškai atsitiktinai. Tai toli gražu nebuvo iš anksto apgalvotas reiškinys, nesėdėjau ir nesukau galvos – kaip gi prajuokinti Lietuvą. Visos situacijos – iš gyvenimo, pavyzdžiui, „Naglimanto virtuvėlė“ gimė, kai namuose gaminau lazaniją ir sugalvojau, kad būtų įdomu tai nufilmuoti, bet su žiupsneliu humoro.
Niekada nesiekiau ir nenorėjau kurti kažką labai išskirtinio. Savo veiklą labiau pavadinčiau „reality show“ (angl. realybės šou), nes daugiau nei 180 tūkst. sekėjų atskleidžiu nemažai gyvenimo peripetijų, rodau savo kasdienes gyvenimiškas situacijas, nesigėdiju ir neslepiu, kaip atrodau, pasakoju apie savo gyvenimo įvykius. Man tai gaunasi natūraliai, pavyzdžiui, istorija apie kišenėje užsiūtą raktą juk nesuvaidinsi. Svarbiausia, kad darau tai su didžiule meile ir aistra, nuoširdžiai ir visuomet pozityviai, nebijau pasijuokti iš savęs ar iš situacijos. Žmonėms, matyt, šiandien to trūksta, todėl ir nenustoja žiūrėti.
Ką šiandien tau pasakytų Naglis, būdamas dar paauglys?
Paauglystėje kaip ir daugelis bendraamžių buvau išties labai drovus ir netgi kiek kuklus. Man perdėtai rūpėjo, ką pasakys ir pagalvos kiti, todėl visuomet rūpinausi savo išvaizda. Palyginus, koks buvau tada ir dabar, tikrai nemažai pasikeičiau. Dabar man visiškai nesvarbu, ką galvoja kiti ir nebaisu savęs rodyti gyvenimiškose situacijose – taip, kaip yra iš tiesų. Jeigu paauglystėje būčiau pamatęs save ateityje tikriausiai nepatikėčiau, į ką užaugsiu, būčiau labai nustebęs.
Galbūt tavo požiūrio pasikeitimą lėmė kokia nors ribinė situacija?
Sakyčiau, kad tai labiau nulėmė įvairių gyvenimo įvykių visuma, o ne kažkas konkretaus. Nors visuomet buvau linksmas ir pozityvus, išsiskyriau savo tiesmukišku, aštriu ir kartais netgi grubiu humoru, tačiau kai dar buvau paauglys nebuvo socialinių tinklų ir tokios platformos, kurioje galėtum rinkti savo auditoriją. Tad savo juokeliais dalindavausi tik su draugais, šiandien atsiradus socialiniams tinklams ir „Instagram“ vienos dienos istorijoms, tu gali viską papasakoti realiu laiku ir tai daryti milžiniškoms auditorijoms, kas mane labiausiai ir „veža“.
Iš kitos pusės, man šiandien yra 31-eri ir tikrai abejoju, jeigu prieš 5-erius metus būčiau daręs viską lygiai taip pat, ar man būtų pavykę surinkti tokią armiją sekėjų. Juk žmogus su amžiumi keičiasi, įgauna daugiau patirties ir išminties. Todėl į viską pradėjau žiūrėti daug paprasčiau, supratau, kad nereikia per daug galvoti ir jeigu tave kažkas traukia – svarbu pasiryžti ir tai pasiimti, daryti tai, ką myli labiausiai. Pastebiu, kad nuo to žmones dažniausiai stabdo per didelis galvojimas – įvairiausių, neįtikėtinų scenarijų prisikūrimas galvoje.
Pirmąjį šimtą tūkstančių surinkai bene per pusmetį. Ką žadi daryti su tais tūkstančiais sekėjų – gal to siekei kažkokiam tikslui, o gal tai yra puiki pradžia nuosavam verslui?
Šiandien neretai susimąstau, kad jeigu būčiau laikęsis kokių nors įmantrių strategijų, tai, ko gero, man nebūtų pasisekę. Džiaugiuosi, kad į mano kuriamą turinį sekėjai įsitraukė organiškai, kai kažkada užsimaniau per vienerius metus surinkti 100 tūkst. sekėjų – tai man buvo lyg socialinis eksperimentas. Vedinas vien tik smalsumo, ar įmanoma tai padaryti, pasiekiau šio tikslo dar greičiau – netruko nė pusės metų ir aš jau buvau pasiekęs užsibrėžtą tikslą. Tačiau kaip neturėjau ateities planų tuomet, taip jų neturiu ir šiandien, man ir pačiam įdomu, kuo visa tai virs.
„ZOOM 2018“ – jau antrą kartą organizuojamas socialinių tinklų festivalis Lietuvoje. Renginys skirtas visiems besidomintiems socialinėmis medijomis ir naujausiomis jų tendencijomis. Didžiausi Lietuvos influenceriai susitikimuose su savo sekėjais dalinsis patirtimi ir patarimais. „ZOOM 2018“ įvyks lapkričio 30 d. Socialinių mokslų kolegijoje, Kalvarijų g. 137 E, Vilniuje.
Renginio programą ir daugiau informacijos rasite čia.