Nauja erdvė Vokiečių gatvėje suburs baltiško dizaino gerbėjus 

Mados prekės ženklo „Jūratė“ kolekcija / Organizatorių nuotr.
Mados prekės ženklo „Jūratė“ kolekcija / Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Jau netrukus Vilniaus senamiestyje, Vokiečių gatvėje, duris atvers unikaliu lino dizainu visame pasaulyje garsėjančio prekės ženklo„Jūratė“ POP-UP parduotuvė. Jos rengėjai pakvies miesto gyventojus ir svečius į dvi savaites truksiantį renginių ciklą apie šiuolaikinį baltišką dizainą. Birželio 26 – liepos 10 dienomis šioje erdvėje taip pat veiks dizaino dirbtuvės, kuriose visi norintys galės išsiausti sau patinkančio dizaino rankinę. 

„Jūratės“ POP-UP erdvėje vyks įvairūs vilniečius ir svečius subursiantys renginiai. Birželio 28 d. organizatoriai pakvies į architektų ir interjero dizainerių diskusiją apie lino tekstilę interjere, o liepos 1-ąją – į „Passport Journal“ leidinio antrojo tomo pristatymą, kuris sutaps su Dainų šventės Pasaulio lietuvių diena. Parduotuvėje taip pat veiks kompanijos „jot.jot“ baldų ekspozicija, kur lankytojai galės apžiūrėti jau gero dizaino etalonu tapusius gaminius.

„Neatsitiktinai pasirinkome Dainų šventės laikotarpį. Tai metas, kai visas Vilnius šurmuliuoja, mieste susitinka ir bendrauja viso pasaulio lietuviai, taip pat svečiai iš užsienio. Norėtume, kad mūsų erdvė būtų ta vieta, kuri suburs baltiškos autentikos gerbėjus, taip pat žmones, kurie vertina aukštos kokybės ir unikalaus dizaino daiktus“ – teigė Indrė Dargytė, „Jūratės“ marketingo direktorė.

Mados prekės ženklo „Jūratė“ kolekcija
Mados prekės ženklo „Jūratė“ kolekcija / Organizatorių nuotr.

Dalį Vokiečių gatvėje esančios erdvės užims lietuviškos audimo staklės. Ten lankytojai galės ne tik stebėti profesionalių audėjų darbą, bet ir išmėginti savo kūrybinį potencialą, sukuriant ir išaudžiant savo dizaino rankinę. Šios rankinės bus audžiamos naudojant lino ir odos medžiagų kombinaciją, kuri Dzūkijoje buvo žinoma kaip audimas „jierkomis“. Pasiūtos unikalios rankinės autoriams bus įteiktos asmeniškai.

Šioje erdvėje lankytojai taip pat galės susipažinti su dizaino studijos „jot.jot“ kūriniais, tokiais kaip „BaBa“ minkšti krėslai ir „loop“ staliukai. Šie kūriniai gimė dėka Jurgio Garmaus ir Lauryno Kerpės dueto, kuris vienija talentingus Lietuvos ir užsienio šalių dizainerius ir kuria aukštos kokybės, išskirtinio dizaino šiuolaikinius baldus ir interjero elementus.

Architektų ir interjero dizainerių diskusiją ves kompanijos įkūrėja Jūratė Noethen, kuri jau daugiau nei 15 metų populiarina „Jūratės“ dizainą užsienio rinkose. Diskusijoje dalyvaus interjero dizainerė ir knygos „Ten kur namai. Gyvenk kaip patinka“ autorė Sigita Petrunina, šiuolaikinius interjerus kuriančios studijos „Redeco“ vadovė ir architektė Vismantė Tubelytė, bei „Jūratės“ kūrybos direktorė Gražina Kuzmickienė, jau daug metų kurianti aukščiausios kokybės „Jūratės“ gaminius.

Mados prekės ženklo „Jūratė“ kolekcija
Mados prekės ženklo „Jūratė“ kolekcija / Organizatorių nuotr.

Liepos 1 d. bus pristatomas Kęstučio Pikūno leidinio „Passport Journal“ antrasis tomas, aprašantis šiuolaikines Lietuvos sėkmės istorijas, ir kartu atkreipiantis dėmesį į šalies istorines asmenybes. Dainų šventės laikotarpiu „Jūratės“ POP-UP parduotuvė bus vienintelė vieta Vilniuje, kur knygą bus galima apžiūrėti bei įsigyti, taip pat ją bus galima užsisakyti internetu.

„Jūratės“ POP-UP parduotuvėje lankytojai galės įsigyti lino gaminių: suknelių ir šalikų, rankų darbo rankinių ir delninių, taip pat interjero tekstilės gaminių: rankomis austų lininių rankšluosčių, kilimėlių, pledų. Unikalaus dizaino, elegantiški gaminiai yra skirti intelektualiam, sąmoningam, individualumo ieškančiam žmogui.