Naują klipą pristatantys „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ imitavo konfliktą Venesuelos pasienyje
„Penki lietuviai sustabdyti Venesuelos pasienyje. Tarp vietos pasieniečių ir lietuvių kilo konfliktas. Visos incidento smulkmenos video reportaže“ – taip grupė „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ pristato vaizdo klipą savo naujai dainai „Į Venesuelą“. Jį režisavo vienas perspektyviausių režisierių Saulius Baradinskas.
„Dainuojame apie tipinio šalies piliečio situaciją: viską suryjanti ir lyg juodoji skylė įtraukianti rutina, įsipareigojimai šeimai, valstybei, jaunystės ir polėkio ilgesys. Būna dienų, kai norisi į viską spjauti pasiimti „absoliučių“ atostogų ir dar kartą patirti nevaržomos laisvės skonį“, – siužeto idėją atskleidė grupės būgnininkas Karolis Steponavičius.
„Šis muzikinis klipas yra unikalus savo absurdu – „žaliu berželiu”, kuris yra pagrindinio veikėjo Martyno fantazijos vaisius – jo pasaulis. „Žalio berželio” fenomenas yra apsėdęs Martyną ir yra vienintelė išeitis ištrūkti iš jį kamuojančios gyvenimo rutinos“, – pridūrė režisierius Saulius Baradinskas.
„Į Venesuelą“ yra viena iš rugpjūtį pasirodysiančio grupės „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ debiutinio albumo dainų.
Jos vaizdo klipui kurti buvo suburta virš dvidešimties žmonių kūrybinė komanda. Joje dirbo šiemet geriausio jaunojo operatoriaus „Gile“ apdovonotas Vytautas Katkus, neseniai Vilniui „Pop Up Show” meno festivalį padovanojęs dailininkas Stanislovas Marmokas iš „Young Poor Artists” bei choreografas ir jaunasis aktorius Andrius Gaučas, kuriantis vaidmenis J.Miltinio ir Nacionaliniame Kauno Dramos teatruose.
Septinto dešimtmečio veiksmo komedijų inspiruota klipo komanda šiam klipui pasirinko ypatingą senovinę optiką – 1950-ais metais Rytų Vokietijoje pagamintus „Schneider“ objektyvus, kuriuos suteikė „KinoLab”. Pasak operatoriaus, dirbti su tokia optika – tikras iššūkis, tad ji buvo išnaudota pagal visas galimybes. Viso to pasekmė – vintažinis rezultatas.
„Didžiausias iššūkis buvo kamera papasakoti siužetą, kad viskas neatrodytų tiesmukai. Nors daugelis lokacijų dvelkė sovietmečiu, kurio mes norėjome atsikratyti, sunkiausia buvo vizualiai Lietuvą parodyti kaip Venesuelą”, – patirtimi dalinosi operatorius Vytautas Katkus.
Grupė „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ visas jėgas sudėjo ilgas repeticijas, įsijautimą į skirtingus personažus ir į dviejų beveik pilnų parų filmavimą.
„Kai pamatėme, kiek žmonių dirba su mumis ir patys pajutome didžiulę atsakomybę. Aišku, filmavimas tai tik ledkalnio viršūnė – prieš tai maždaug mėnesį ruošėmės, repetavome, mokėmės šokti salsą (!) vadovaujami geriausio šokėjo, su kuriuo kada nors teko bendrauti Andriaus Gaučo, prisidėjome prie dekoracijų gamybos, remontavome, dažėme ir švarinome seną, apleistą degalinę“, – pasakojo vokalistas Martynas Enčius. „Esame labai patenkinti rezultatu ir manome, kad geresnio muzikos klipo ir vasariškesnės dainos sukurti neįmanoma, taigi visi – „Į Venesuelą!“.