Naują „Utenos trikotažo“ kolekciją pristatė vien apatiniais vilkintys šokėjai
Ketvirtadienio vakarą restorane „Green Hall“ įvyko inovatyvios ir futuristinės „Utenos trikotažo“ naujausio prekės ženklo „About“ kolekcijos pristatymas. Į renginį susirinko gausybė verslo pasaulio atstovų, kurie įprastai vakarėliuose nedalyvauja.
Kolekcija buvo pristatyta itin originaliai: skambant legendinėms grupės „Depeche Mode“ dainoms, vietoje podiumu vaikštančių manekenių, drabužius demonstravo meninį performansą atliekančios merginos bei vaikinai iš „Baltijos baleto grupės“. Šokėjai lazerių šviesoje vilkėjo tik apatinį trikotažą, mat „About“ kolekcijoje dominuoja prabangūs apatinukai su šilko proteinais, bičių vašku, alavijo ekstraktu, sidabro jonais arba merino vilna.
Iš viso buvo pristatytos šešios subtilaus dizaino apatinio trikotažo linijos, skirtos vyrams ir moterims. Apie trikotažo išskirtines savybes pasakojo renginio vedėjas, aktorius Leonardas Pobedonoscevas. O netrukus žodžio tarti išėjo „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Gintautas Bareika. „Per vienerius metus įmonės kolektyvas sukūrė šį apatinį trikotažą, kuris sukurtas suprantantiems ir vertinantiems kokybę“, – pristatymo metu kalbėjo įmonės direktorius.
Naujojo prekės ženklo ir kolekcijos pristatymą stebėjo „Sportland LT“ generalinis direktorius Vladas Korsakovas, „Lėvuo“ generalinė direktorė Laima Kačionienė, „SBA“ Finansų viceprezidentas Algirdas Šabūnas ir kiti verslo pasaulio atstovai.