Naujas „Byredo“ aromatas: kai vaikystės prisiminimai iš Mumbajaus priemiesčio tampa šedevru
„Byredo“ įkūrėjo Beno Gorhamo ryškūs vaikystės prisiminimai apie margaspalvį Čemburą, Mumbajaus priemiestį, įkvėpė naujo aromato „Mumbai Noise“ gimimą. „Mumbai Noise“ – intymus miesto portretas B.Gorhamo akimis, kur miestas tampa kertiniu tapatybės akmeniu su daugialypiu modernumu bei įvairiapusiškais pojūčiais.
Įspūdingas Čemburo gatvių chaosas, kuriame dūminė smilkalų ir degančios medienos migla pinasi su gatvės kavos vežimėliais bei kakofoniškais garsų vaizdiniais, tyrinėjamas per šiuolaikinį objektyvą, pagerbiant miesto kultūrinį paveldą ir jo energijos raidą.
Nostalgijos ir modernybės kontrastas iliustruojamas „Mumbai Noise“ reklaminėje kampanijoje pasitelktais modernaus Mumbajaus kasdienybę įamžinančio fotografo Ashisho Shaho darbais, atskleidžiančiais naujosios Mumbajaus kartos svajones bei realybę.
Sodrios, šiltos medienos ir ambros natos, sumaišytos su šviesos potėpiais, slyvomis dvelkiantys blyškieji kiečiai, susipinantys su oda, kavos kartumas, susiliejantis su saldžiomis tongapupėmis – akimirksniu pojūčius užliejanti patirtis.
„Byredo“ „Mumbai Noise“ jau visuose „Crème de la Crème“ butikuose.