Naujasis „Range Rover Sport“: išraiškingas, įspūdingas, nepralenkiamas

„Range Rover Sport“ / Vytauto Pilkausko nuotr.
„Range Rover Sport“ / Vytauto Pilkausko nuotr.
Šaltinis: Reklama
2022-11-09 08:24
AA

Geidžiamiausias, technologiškai pažangiausias ir pajėgiausias, prabangus, solidus ir dinamiškas – daugybės komplimentų tarptautinėje erdvėje jau spėjęs sulaukti naujosios kartos „Range Rover Sport“ pagaliau rieda ir per Lietuvą!

Prestižinių visureigių gamintojas „Land Rover“ prabangaus „Range Rover Sport“ premjerą surengė Islandijoje. Sportiškasis trečios kartos SUV atliko kvapą gniaužiantį triuką: pakilo Kárahnjúkaro užtvankos rampa ir atlaikė 750 tonų per minutę greičiu tekančio vandens srauto iššūkį. Tai įrodė, kad šis „Land Rover“ naujokas – itin galingas, dinamiškas ir pasiruošęs iššūkiams.

Tačiau neįmanoma nepastebėti, kad „Range Rover Sport“ – ne tik neįtikėtinai galingas, dinamiškas, bet ir vizualiai labai išraiškingas visureigis, kuriame dera modernus stilius bei rafinuotas dizainas. Unikalus visureigio profilis šio modelio neleis supainioti su jokiu kitu automobiliu.

„Range Rover Sport“ / Vytauto Pilkausko nuotr.

Jo kėbulas alsuoja galia ir efektyvumu, o aptakių formų priekiniai žibintai, grotelės, išraiškingo stiliaus apatiniai buferio apdailos elementai kuria pasitikėjimo savimi įspūdį. Išskirtinio dizaino galiniai žibintai pabrėžia išraiškingą visureigio galinės dalies stilių.

Naujos konstrukcijos automobilis kausto dėmesį glotniomis linijomis. Išskirtinė jo ypatybė – lazeriu suvirintas stogas, subtiliai įstatyti langai su paslėptais apvadais. Šie akcentai ne tik formuoja rafinuotą išvaizdą, bet ir pagerina aerodinamines automobilio savybes: „Range Rover Sport“ oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0,29.

Dailia išore pasižyminčiame naujajame „Range Rover Sport“ įdiegta dar viena nauja technologija: kėbulas turi LED grafikos kontūrą, dėl kurio automobilis yra ryškus ir gerai matomas tamsiuoju paros metu.

Greta kitų prabangos elementų naujajame visureigyje sumontuotos durelėse pasislepiančios išorinės rankenėlės, kurios išlenda priartėjus vairuotojui ar raktą turintiems keleiviams. Automatinis durelių užraktas, suveikiantis priartėjus ar nutolus raktui, padeda patogiau įlipti į automobilį ir iš jo išlipti.

„Range Rover Sport“ / Vytauto Pilkausko nuotr.

Modernus, dinamiškas – ir „Range Rover Sport“ salono dizainas. Jo solidumą pabrėžia funkcionali vairuotojo erdvė. Gyvenimas su naujuoju visureigiu yra itin paprastas dėl prie interneto prijungtų technologijų rinkinio.

Jame įdiegta informacinė sistema „Pivi Pro“ valdo viską: nuo navigacijos iki pramogų ir transporto priemonės parinkčių. Ji perpranta vartotojo įpročius ir tarsi intuityvus asmeninis vairuotojo asistentas tas parinktis išmaniai individualizuoja. „Pivi Pro“ pasiekiama per didelės raiškos 13,1 colio lenktą jutiklinį ekraną, įtaisytą modernaus prietaisų skydelio centre.

Ekranų sistemą papildo 13,7 colio įstrižainės interaktyvusis vairuotojo prietaisų skydelis, pasižymintis didelės raiškos grafika. Ir „Apple CarPlay“, ir „Android Auto“ programėlės visuose „Range Rover Sport“ dabar pasiekiamos nuotoliniu būdu. Vadinasi, vos įsėdus į automobilį išmaniuosius telefonus galima padėti ant belaidžio įkroviklio ir jais naudotis be laidų.

Neprilygstamą komfortą ir dinamišką stabilumą keliaujant „Range Rover Sport“ suteikia patogiai išformuotos sėdynės. Jos patobulintos, kad būtų daugiau erdvės sėdintiems automobilio gale.

„Range Rover Sport“ / Vytauto Pilkausko nuotr.

Siekdami sukurti tvarų modernia prabanga alsuojantį saloną, šio visureigio gamintojai naudoja šiuolaikines technines medžiagas, tokias kaip itin lengvi „Ultrafabrics“ audiniai, pasižymintys puikia kokybe ir eksploatacinėmis savybėmis. Mėgstantys prabangą salono apdailai gali rinktis ypač kokybišką grūdėto rašto, „Windsor“ stiliaus ar minkštą pusiau anilino odą.

Išskirtinai aukštą lygį ir salono stilių pabrėžia „Noble“ ir „Moonlight Chrome“ stiliaus chromuoti apdailos elementai.

Melomanų džiaugsmas – ten esanti pažangiausia ir galingiausia „Meridian Signature Sound System“ garso sistema. Ji apima dvidešimt devynis garsiakalbius, žemųjų dažnių garsiakalbį ir stiprintuvą. Keturi iš garsiakalbių įrengti galvos atramose: tai suteikia galimybę pagrindinėse automobilio sėdynėse įsitaisiusiems keleiviams susikurti asmenines garso zonas.

Prie šio efekto prisideda naujos kartos aktyvioji triukšmo slopinimo sistema, kuri sumažina į saloną patenkančio kelio, padangų triukšmo lygį ir leidžia kelionėje mėgautis ramybe.

„Range Rover Sport“ / Vytauto Pilkausko nuotr.

Automobilio viduje taip pat įdiegta naujos kartos „Cabin Air Purification Pro“ oro valymo sistema. Joje sujungtos dulkių filtravimo ir „nanoe X“ technologijos leidžia gerokai veiksmingiau pašalinti kvapus, sumažinti bakterijų, alergenų ir virusų, įskaitant SARS-CoV-2, kiekį. Pažangi valdymo funkcija suteikia galimybę automobilio savininkams išvalyti saloną prieš kelionę arba jau važiuojant.

Greiti, modernūs ir stilingi naujieji „Range Rover Sport“ gaminami išskirtinai tik Jungtinėje Karalystėje, Solihalo mieste esančioje istorinėje gamykloje.

Labai stilingas nuotykis

„Važiavimas naujuoju „Range Rover Sport“ yra nuotykis. Labai stilingas nuotykis“, – naujieną išbandęs sakė portalo 15min rubrikos GAZAS redaktorius Žilvinas Pekarskas.

Žilvinas Pekarskas / Asmeninio albumo nuotr.

„Gatvėje kitų eismo dalyvių akis jis traukia savo skulptūriškumu: automobilis labai didelis ir atrodo it nulietas kaip vientisa uola. Tai suteikia pasitikėjimo ir iškirtinumo. Toks vientisas kėbulas ne tik atrodo, bet ir yra standus – novatoriška metalo lydinių konstrukcija MLA-Flex sustiprino šią „uolą“ 35 procentais.

Kaip ir didysis „Range Rover“, jis užima kvapą ir kelia nuostabą – ir vairuotojui, ir keleiviams. Iš tiesų, „Range Rover Sport“ jau reikėjo atsinaujinimų ir jie padaryti pačiu laiku.

Komplimentai greitai veikiančiai multimedijos sistemai, o liečiamas prietaisų skydelis pritaikytas ir norintiems prie vairo sportuoti, ir keisti nustatymus bekelėje, ir tiesiog naudotis navigacija ar keisti klimato nustatymus.

Dėl padidėjusios salono erdvės ir išmanios pneumatinės pakabos (kintamo oro tūrio pneumatinių spyruoklių sistemos) „Range Rover Sport“ pavadinimą papildyčiau dar vienu žodžiu – „Comfort“. Nes su itin dideliais 23 colių ratais jis atrodo sportiškai, bet per kelio nelygumus ne važiuoja, o švelniai plaukia. Todėl šiuo visureigiu smagu ir lenkti, ir ramiai keliauti su šeima. Jei atvirai, jis gal net labiau primena paaukštintą limuziną, nei bekelei skirtą banginį.

Šešių cilindrų eilėje variklis, važiuojant ramiai, murkia tikrai švelniai, bet smagiai spustelėjus akceleratorių, pasigirsta pati gražiausia muzika, o greitėjantis visureigis prispaudžia prie sėdynės. Tokią jėgainę esame išbandę Dakaro ralyje, važiuodami „Land Rover Defender“: ji tikrai buvo efektyvi ir smėlynuose, ir Saudo Arabijos greitkeliuose.

Turint omeny, kad nuo 2035 metų apskritai bus draudžiama pardavinėti automobilius su vidaus degimo varikliais, šis galiūnas yra gryno oro gurkšnis tikriems benzingalviams: vairuoji, dėl nieko nesuki galvos ir jautiesi kone pasaulio Viešpats.“

Daugiau informacijos apie naująjį „Range Rover Sport“ rasite paspaudę čia.

Naujasis „Range Rover Sport“: išraiškingas, įspūdingas, nepralenkiamas (25 nuotr.)
+19