Naujausia pasaulio mada – nustoti vaikytis madų!

Žmonės.lt fotomontažas / Gedimino Žilinsko nuotr.
Žmonės.lt fotomontažas / Gedimino Žilinsko nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Įvaizdžio meistrai Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok pavasarį pasitinka pristatydami naujausią savo projektą „Color Identity“, kuris kviečia pabėgti nuo kasdienio informacijos ir įtakos triukšmo ir atsigręžti į tai, kas svarbiausia, – į save. Iš pirmo žvilgsnio „ramūs“ dažymai ir sušukavimai pulsuoja pasitikėjimo savimi jėga, o tobulai parinktos natūralios spalvos sudaro absoliučią visumą kartu su odos tonu bei veido bruožais.

Šis projektas išsivystė iš „Atwins“ sukurto unikalaus pažangios koloristikos kurso, kurį komandos lektoriai dėsto plaukų stilistikos profesionalams. Jie kalba apie naujausią pasaulio madą – nustoti vaikytis madą! Vietoje aklo tendencijų atkartojimo „Color Identity“ moko vyraujančias spalvas ir dažymus pritaikyti individualiai, o produktus ir darbo priemones rinktis rimtai įvertinus jų kokybę bei sudedamąsias dalis.

Individualumas ir aukščiausios kokybės siekis – tai naujoji žmonijos kryptis. Pavargę nuo skubėjimo, pametę savo tapatybę kitų įtakos zonose, šiandien pasaulio gyventojai karštligiškai ieško kelio į save. Jogos, sveikos gyvensenos, knygų, dvasinių ir psichologinių vedlių populiarumas tampa šio reiškinio liudijimu, kurio materiali išraiška yra stilius.

Naujausios šukuosenų tendencijos/2018 m.
Naujausios šukuosenų tendencijos/2018 m. / Gedimino Žilinsko nuotr.

Savo asmeninės tapatybės suvokimas yra ir gero įvaizdžio pamatas. Natūralu, kad prie šios naujos bangos prisideda ir mados industrija bei kosmetikos pramonė. Štai inovatyvusis plaukų priežiūros produkcijos gamintojas „Nook“ neseniai pristatė naujos kartos amoniakinius plaukų dažus „Origin“. Jų kokybę bei efektyvumą jau spėjo įvertinti geriausi Lietuvos koloristai.

Pagrindinė įvaizdžio kūrėjo užduotis – suprasti kliento vidinį pasaulį ir atspindėti jį išorėje. Geras meistras – kaip psichologas. Labai svarbu, kad ryšys su juo būtų glaudus, patikimas ir gilus. Tokia partnerystė visada garantuos, kad jūsų įvaizdis veiks sinergiškai kartu su jūsų asmenybe bet kuriuo gyvenimo tarpsniu. Aukšta meistro kompetencija įmanoma tik dėl nuolatinio mokymosi ir inovacijų alkio. „Visada esame grožio industrijos inovacijų centre. Mums labai svarbu, kad tiek mūsų darbo technika, tiek naudojamos priemonės atitiktų ir net pranoktų šiandienius klientų poreikius.

Pastelė tapo 2018-ųjų pavasario karaliene – vidinės ramybės ir harmonijos simboliu. „Atwins“ įvaizdžio kūrimo komanda savo projekte „Color Identity“ atsisakė energingos tendencijų deklaracijos ir sezono naujienas perteikė pasirinkusi subtilias spalvų užuominas. „Spalva – labai stiprus įvaizdžio ir jo keliamo įspūdžio komponentas. Jos pasirinkimas atspindi ne tik amžinąsias jūsų vertybes ir prigimtinius charakterio bruožus, bet ir kiekvieną išgyventą laikotarpį“, – tiki įvaizdžio kūrimo komandos nariai.

Naujausios šukuosenų tendencijos/2018 m.
Naujausios šukuosenų tendencijos/2018 m. / Gedimino Žilinsko nuotr.

Sąmoningas individualumas ir nesurežisuota charizma – tai raktiniai žodžiai, apibūdinantys ne tik naujausią projektą, bet ir šiandienių pasaulio žmonių kryptį.