Naujausioje „Burberry“ reklaminėje kampanijoje – mados pasaulio naujokai
Kol pasaulis gyvena žiemos švenčių laukimu, šalia kalėdinių kampanijų didieji mados namai vieni po kitų pristato ir būsimo šiltojo sezono reklamas. Britų mados namai „Burberry“ ką tik paskelbė išskirtinius fotokadrus, kuriuose mados fotografijos žvaigždė Mario Testino užfiksavo naujausią šio prekės ženklo „ready-to-wear“ kolekciją.
Priešingai, nei kai kurie kiti mados namai, „Burberry“ šįsyk pozuoti nuotraukoms pakvietė ne mados pasaulio senbuvius, bet naujokus.
Mario Testino pozavo Dylanas Brosnanas (aktoriaus Pierce'o Brosnano sūnus) ir identiškos dvynės Ruth bei May Bell, taip pat britų modeliai Bella Yentob, Hayett Belarbi McCarthy, Eliza Fairbanks, Misha Hart, Liamas Gardneris, Sol Goss, Benas Gregory, Louie Johnson.
Kaip deklaruoja mados namų, „pozityvi šių jaunų žmonių energija bei šiuolaikiška pasaulėžiūra atsispindi ir naujojo „Burberry“ sezono nuotaikoje bei estetikoje“.
2016 metų pavasario-vasaros „ready-to-wear“ kolekcijos nuotraukose galima išvysti garsiuosius mados namų lietpalčius ir pončus, rankines ir šalikus, tačiau pagrindiniu akcentu tapo „must-have“ aksesuaras – „The Rucksack“ kuprinė, skirta tiek vyrams, tiek moterims.