Aiškėja, kuriuos drabužių dizainerius savo vestuvėms pasirinko Meghan Markle

Princas Harry su mylimąja Meghan Markle / „Scanpix“ nuotr.
Princas Harry su mylimąja Meghan Markle / „Scanpix“ nuotr.
Šaltinis: „Žmonės“
A
A

Nuo tada, kai Meghan Markle pozavo sužadėtuvių fotosesijoje, vilkėdama „Ralph & Russo“ suknele, nekyla abejonių: Tamara Ralph (36) ir Michaelas Russo (38) – naujieji raudono kilimo diktatoriai. Dabar gi daug šaltinių „Daily Mail“ tvirtina, kad ji šių dizainerių suknelę vilkės ir savo vestuvių dieną. Kas tie „Ralph & Russo“?

Australijoje gimsta ne tik geri aktoriai, muzikantai, bet ir talentingi mados kūrėjai bei vadybininkai. Tamara išaugo Sidnėjaus priemiestyje, Michaelas – Kvynslande. Ji – ketvirtoji žinomų Sidnėjaus drabužių kūrėjų karta (vienas ankstyviausių Tamaros vaikystės prisiminimu: ji sėdi šalia mamos ir senelės mažučiame kambaryje, pilname iškarpų bei audinių skiaučių, ir stebi, kaip jos dirba). Pati Tamara dešimties ėmė mokytis klostyti audinį ir siūti rankomis, galėjo valandų valandas praleisti su pieštuku ar adata rankose, o penkiolikos ėmė kurti sau, draugėms ir užsakovėms. Baigė Whitehouse dizaino institutą (iki šiol yra viena garsiausių jo absolvenčių), o baigusi studijas atskrido į Londoną pailsėti ir – kodėl gi ne – paieškoti proveržio į mados pasaulį.

Nepraėjo nė keturios valandos, kai lėktuvas nusileido Londone, ir Tamaros susipažino su Michaelu, tėvynainiu bankininku, dirbančiu Londone (dabar jis – „Ralph & Russo“ generalinis direktorius). Pažintis atrodo kaip romantinės komedijos siužeto vingis: jie atsitiktinai susitiko Londono Karališkajame kelyje. Dabar Michaelas juokauja, kad Tamara buvo sutrikusi, o jis ieškojo jos.

„Ralph & Russo“ aukštosios mados kolekcija'18
„Ralph & Russo“ aukštosios mados kolekcija'18 / Vida Press nuotr.

Išsyk užsimezgęs pokalbis truko pusantros valandos. Tąkart Tamarai reikėjo grįžti namo, bet lemtinga pažintis nenutrūko, o po metų Russo pasiuntė merginai lėktuvo bilietą viena kryptimi – iš Sidnėjaus į Londoną.

Net jei tai prekės ženklo legenda, vis tiek gerai sugalvota: du gražūs žmonės – liekna blondinė meno direktorė ir ramus, elegantiškas bendrovės vadovas – tarsi iš nieko ima kurti aukštąją madą. Ir tai ne tik verslo ar kūrybos, bet ir gyvenimo partnerystė: Ralph ir Russo susižadėję.

2007 metais jie ir pradėjo beveik nuo nieko – sofa, vienas kompiuteris, vienas manekenas, kelios siuvimo mašinos, keli šimtai svarų sterlingų, puikus drabužių ir rinkos pajutimas bei didelis noras. Šito pakako, kad per dešimt metų jų klientų sąraše pradėtų puikuotis per tūkstantį žinomų pavardžių, o „Ralph & Russo“ aukštosios mados sukneles siūtų ir dekoruotų tokios pat nagingos auksarankės kaip „Chanel“ bei „Dior“.

Beyoncé, Angelina Jolie, Gwyneth Paltrow, Kate Bosworth, Jennifer Lopez, Europos aristokratės, Kataro ir Saudo Arabijos princesės, Kinijos milijardierių dukros – visų „Ralph & Russo“ klienčių vardai senamadiškai juodu žymekliu surašyti ant begalvių manekenų, tiksliai, pagal 35 matmenis, atkartojančių damų figūros linkius. Russo juokauja, kad jų suknelės tapo kone uniforma, ją garsios moterys užsisako ruošdamosi vizitui pas karalienę. Bent jau Angelina Jolie ir mados verslininkė Natalie Massenet, prieš keliaudamos į Bakingamo rūmus, apsilankė „Ralph & Russo“ ateljė Meifere, beje, pro jos langus atsiveria puikus vaizdas į karališkąją rezidenciją.

Alessandra Ambrosio „Ralph & Russo“ aukštosios mados pristatyme
Alessandra Ambrosio „Ralph & Russo“ aukštosios mados pristatyme / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Absoliutus mados namų triumfas buvo šiemetinė „Oskarų“ teikimo ceremonija: visų dydžių ir figūrų žvaigždės – nuo Sofíos Vergaros, Ashley Graham iki Rosie Huntington-Whiteley ir Alessandros Ambrossio – puikavosi jų apdarais. Na, ir žinoma, Meghan Markle, naujos britų karališkosios šeimos divos, sužadėtuvių fotosesija. Net nesvarbu, 65 tūkstančiais eurų įvertintą siuvinėtą tiulio ir šilko organzos suknelę panelė Markle nusipirko pati ar tai buvo mados namų dovana, ar ją tiesiog paskolino fotografuotis. Tačiau sklando gandų, kad „Ralph & Russo“ kuria Meghan vestuvinę suknelę. Ir net jei tai nepasitvirtins, tokia reklama ir informacijos sklaida – tiesiog neįkainojamos.

Be to, apdarų, kuriuos dėvi Markle, nori visos. Ne kiekviena nuotaka ar vakarėlio viešnia įpirks aukštosios mados kūrinį, tačiau „Ralph & Russo“ pristatė gatavų drabužių liniją ir ėmė kurti avalynę bei aksesuarus. Aštuoni šimtai eurų už pasakiško grožio balerinas ar pustrečio tūkstančio už delninę – vis dar labai daug, bet jei jau trokšti būti kaip Meghan... Žodžiu, jei nūdienos pelenė ieškotų apdaro puotai, fėja krikštamotė veikiausiai parūpintų jai puošnių dėžučių su „Ralph & Russo“ logotipu.

Princas Harry su mylimąja Meghan Markle
Princas Harry su mylimąja Meghan Markle / „Scanpix“ nuotr.

Nenuostabu, kad žurnalistai dažnai klausia, kokia tokios sėkmės paslaptis, bet Tamara ir Ralphas turi parengtą atsakymą – girdi, jie ir patys kiekvieną dieną stebisi. Didžiuotis yra kuo: „Ralph & Russo“ – pirmieji australai, kuriuos Prancūzijos aukštosios mados federacija pakvietė pasirodyti Paryžiaus aukštosios mados savaitėje. Ir, kaip sako Ralph, nors aukštoji mada visada bus „Ralph & Russo“ esmė, šioje srityje jie pasiekė viską, ką norėjo, o šiandien pasirengę turėti reikalų su didesne auditorija. Ir neslepia, kad jų ambicijos – beribės.

Tamara Ralph ir Michaelas Russo
Tamara Ralph ir Michaelas Russo / Vida Press nuotr.