Naujo juvelyrikos ženklo pristatyme žinomos moterys atskleidė, su kokiais papuošalais niekuomet nesiskiria

Naujo juvelyrikos ženklo pristatymas / Organizatorių nuotr.
Naujo juvelyrikos ženklo pristatymas / Organizatorių nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Yra papuošalų, be kurių nė viena moteris neįsivaizduoja kasdienybės, o taip pat yra ir meistrų, kurie kiekvieną aksesuarą gali paversti tikru meno kūriniu, su kuriuo nenorėsite skirtis nė akimirkai.

Būtent tuo įsitikino žinomos bei madai neabejingos Lietuvos moterys, apsilankiusios naujo juvelyrikos prekės ženklo „DUST“ pristatymo vakarėlyje.

Stilingoje parduotuvėje „The Place“ vykusiame naujo juvelyrikos prekės ženklo pristatymo renginyje lankėsi ir daugybė žinomų veidų, tarp kurių – Inga Žuolytė, Indrėja Terė, Kristina Kulbušauskaitė, Gintarė Pietutytė, Patricija Butkutė bei daugelis kitų.

Socialinių tinklų žvaigždė bei tinklaraštininkė I. Žuolytė renginyje pasakojo, kad turi vieną papuošalą, su kuriuo niekuomet nesiskiria. „Neįsivaizduoju kasdienybės be „Pandora“ apyrankės, nes į ją sudėta labai daug įsimintinų įvykių, prisiminimų ir labai daug mano vyro širdies“, – sakė ji.

Naujo juvelyrikos ženklo pristatymas / Organizatorių nuotr.
Naujo juvelyrikos ženklo pristatymas / Organizatorių nuotr.

Vis dėlto artimam savo žmogui ji dovanotų vieną iš Viktorijos Agnės kurtų žiedų. Būtent pastarieji didžiausią įspūdį paliko ir permanentinio makiažo specialistei bei influencerei G.  Pietutytei, kuri ne tik juos dovanotų artimam žmogui, bet ir pati ant savo rankų turi itin svarbius atsiminimus jos širdžiai keliančių žiedų. „Nė dienai su jais nesiskiriu. Močiutės dovanotas žiedas man primena senelį – jis turi gražia istoriją, yra man be galo brangus“, – sakė G. Pietutytė.

Renginyje pasirodžiusi įvaizdžio prodiuserė Indrėja Terė užsiminė, kad nesiskiria net su keliais papuošalais: „Neįsivaizduoju savęs be auskarų ir amuletų – sidabrinės grandinėlės, ant kurios kabo rožinis kvarcas, angelas ir plunksna“. Indrėja pridėjo, kad didžiausius sentimentus jai kelia močiutės perlų vėrinys ir mamos „Dior“ segė.

Kaip ir jos klientės, „DUST“ kūrėja Viktorija Agnė taip pat turi papuošalų, be kurių negali įsivaizduoti nė vienos dienos. Tai – vestuvinis ir sužadėtuvių žiedai. „Be jų – nė krust! Tačiau paskutiniu metu prie konkrečių gaminių nesu prisirišusi. Sukūrusi papuošalą, dažnai pati stengiuosi jį panešioti, jog geriau suprasčiau, ar jis patiks ir mano klientėms. O galbūt gaminyje kažko trūksta ir jį reikėtų patobulinti!“ – savo sėkmės paslaptį įvardijo Viktorija Agnė.

Juvelyrė meilę rankdarbiams pajuto jau vaikystėje, o pramokusi šio amato ir mokslus tęsusi užsienyje, iš pradžių papuošalus kūrė tik sau. Dabar savo naujosioms klientėms juvelyrė pristato kitokius, dar nematytais kampais pateiktus papuošalus, o savo kūrybai ypatingo prieskonio ji suteikia naudodama facetuotus deimantus, randamus nekonfliktinėse zonose.

„Man labai svarbu, iš kur atkeliauja medžiagos, su kuriomis dirbu – ilgai užtrukau, kol radau netradicinius deimantus iš nekonfliktinių zonų, „the Kimberley Process“. Tai reiškia, kad šie deimantai atkeliauja iš vietų, kuriose dirbantys žmonės nejaučia fizinio smurto ir pavojaus savo gyvybei. Patys deimantai yra beveik apvalios formos ir facetuoti mažais rombiukais, kurie leidžia akmeniui spindėti“, – apie savo naudojamas medžiagas pasakojo Viktorija Agnė.

Mano klientė – pasitikinti savimi, drąsi moteris. Savo kūryba skatinu damas būti kuo išraiškingesnėmis ir nebijoti parodyti savo moteriškumo bei charakterio“, – sako Viktorija Agnė.

Naujo juvelyrikos ženklo pristatymas / Organizatorių nuotr.
Naujo juvelyrikos ženklo pristatymas / Organizatorių nuotr.

Būtent dėl šios priežasties savo kolekcijos veidu juvelyrė pasirinko įžymybių agentę bei modelį Kristiną Kulbušauskaitę: „Kristina – labai ryški moteris tiek išvaizda, tiek ir charakteriu. Ji yra ikona ir pavyzdys kitoms merginoms, kurios norėtų atrodyti išraiškingiau, tačiau nedrįsta.“

Juvelyrė neslepia, kad jos darbas – visuomet rizikingas ir intuityvus. „Nežinia, kaip jį priims publika, bet aš visada pasikliauju savo nuojauta“, – sako ji.

Nepaisant to, Viktorija Agnė vis dažniau pastebi, jog moterys dažniau yra linkusios rinktis ne išties brangų, o daugiau emociškai joms reiškiantį aksesuarą. „Keletas mano klienčių yra tikrai pasiturinčios ponios, kurios labai dažnai atneša pataisyti vieną ir tą patį, labai seną, nunešiotą gaminį. Aš vis klausiu, gal jau laikas perdaryti jį į naują? Tačiau jos man atšauna, jog šie gaminiai kelia joms be galo daug sentimentų ir yra labai mieli širdžiai. Todėl nemanau, kad tam, kad būtų reikšmingi, gaminiai turi būti brangūs“, – savo pastebėjimais dalijosi ji.