Naują suknelių verslą „Luka Flores“ pristatanti Agnė Zokaitė-Stakauskienė: „Viskas iš meilės dukrai ir gėlėms“

Agnė Zokaitė-Stakauskienė / Asmeninio archyvo nuotr.
Agnė Zokaitė-Stakauskienė / Asmeninio archyvo nuotr.
Paulina Taškutė
Šaltinis: Žmonės
A
A

Ketvirtadienio vakarą naują savo prekės ženklą „Luka Flores“ pristatanti Agnė Zokaitė-Stakauskienė pripažįsta, kad reikėjo daug drąsos, jog paliktų gerai žinomą teisės sritį ir pradėtų kurti drabužius moterims. „Tikiuosi, kad „Luka Flores“ prekės ženklo gaminiai visada bus pilni spalvų, gėlių ir meilės“, – šypsosi moteris pasakodama apie naują savo pomėgį.

Kas jus paskatino pasirinkti mados industriją? Kaip kilo idėja kurti moterims?

Kadangi nuo vaikystės arba pati siuvausi drabužius, arba pas siuvėjas, posūkis į drabužių kūrimą man nebuvo toks netikėtas. Stipriau mados industrija suviliojo tuomet, kai dirbau teisinį darbą savo įmonėje ir dėsčiau Mykolo Romerio universitete. Nutarusi, kad noriu gilinti žinias drabužių kūrime, įstojau į Vilniaus dizaino kolegiją. Tuo metu savo žinias pritaikydavau kurdama sukneles draugėms bei kolegėms. Taip, po truputį, stiprėjo pasitikėjimas savimi ir daugėjo žinių, kurios buvo reikalingos kuriant drabužius.

Ar nebuvo baisu atsisakyti teisinio darbo ir pradėti plėtoti savo nuosavą verslą? Kaip pasiryžote šiam pokyčiui?

Pirmasis nuosavas drabužių dizaino verslas „Robi Agnes“ kartu su partnere gimė dar dirbant savo teisinių paslaugų įmonėje beveik prieš penkerius metus. Tam tikrą laiką dirbau ir teisinį darbą, ir vysčiau naują drabužių prekės ženklą. Tačiau palikti teisinį darbą sąlygojo tiek šeimyninės aplinkybės, tiek ir suvokimas, kad negali daryti dviejų darbų labai gerai. Kadangi gyvenime esu perfekcionistė, teko apsispręsti ir sukaupus visą drąsą palikti gerai žinomą sritį, užtikrintą darbo užmokestį ir pasiryžti eiti nepažintais keliais. Na, o šiais metais vėl teko priimti nepatogų sprendimą. Perleidusi penkerius metus kurto prekės ženklo vairą buvusiai partnerei, nutariau kurti savo prekės ženklą. Taip gimė „Luka Flores“. Antrą kartą pasiryžti viską mesti ir vėl pradėti iš naujo nebuvo taip baisu jau vien dėl aiškaus suvokimo, jog viskas priklauso nuo įdėtų pastangų, nebijojimo klysti, klaidų pripažinimo ir ryžto judėti toliau.

Agnė Zokaitė-Stakauskienė
Agnė Zokaitė-Stakauskienė / Asmeninio archyvo nuotr.

Kuo jūsų kuriamos suknelės išskirtinės? Galbūt ateityje į savo kolekciją planuojate įtraukti ir kitokio tipo drabužių?

Visada labai sunku kalbėti apie išskirtinumą, nes kiekvienas jį suvokiame skirtingai. Kuriant sukneles neturėjau tikslo ypatingai išsiskirti, turėjau tikslą sukurti sukneles, kurios būtų patogios, su kuriomis moteris jaustųsi graži. Nesinorėjo vaikytis vienadienės mados, nesinorėjo ir kurti tik vienai progai skirto drabužio, todėl visos suknelės, pakeitus avalynę ir aksesuarus, gali būti dėvimos bet kokiai progai. Kaip išskirtinumą galėčiau paminėti gaivias suknelių spalvas ir gėlių raštus, kurie dominuoja šiandien pristatomoje rudens/žiemos kolekcijoje. Manau, kad savo garderobe nereikia bijoti spalvų. Gyvenimas ir be pilkų drabužių dažnai būna pilkas... O kalbant apie prekių asortimentą ir kitokio tipo drabužius, kol kas laikausi nuomonės, kad „Luka Flores“ – prekės ženklas, po kuriuo klientės turėtų rasti tik sukneles.

Pačiame Vilniaus centre įkūrėte „Luka flores“ studiją. Ką studijoje galės atrasti jūsų klientės?

„Luka Flores“ studija – lyg du viename. Tai ir ofisas, ir studija kartu. Noras matyti, girdėti klientes, jų norus ir atvedė prie šios minties. Taigi „Luka Flores“ studijoje visada bus galima rasti ir sukneles, ir tuos, kurie dirba prie to, kad jas sukurtų. O tie, kas neturės galimybės užsukti pas mus į studiją, visada galės pamatyti mūsų gaminius internetinėje parduotuvėje www.lukaflores.com arba mūsų partnerių butikuose.

Kodėl prekės ženklą nusprendėte pavadinti „Luka Flores“?

„Luka Flores“ prekės ženklo pavadinimas gimė iš dviejų meilių – meilės dukrai, kurios vardas Luka, ir meilės gėlėms. Tikiuosi, kad šio prekės ženklo gaminiai visada bus pilni spalvų, gėlių ir... meilės (šypsosi).

Agnė Zokaitė-Stakauskienė
Agnė Zokaitė-Stakauskienė

Su kokias sunkumais, kurdama savo nuosavą verslą, susidūrėte?

Svarbiausia kuriant savo verslą turėti tikslą ir jo siekti. Kliūčių pasitaiko kiekviename žingsnyje, bet labai svarbu nusiteikimas tas kliūtis ir sunkumus įveikti. Jeigu kuriant verslą tikimasi, kad viskas pavyks sklandžiai ir be jokių trikdžių, tai teks stipriai nusivilti. Kiekvieną dieną darbe tenka spręsti problemas. Jų yra apstu tiek ir gamyboje, tiek ir kitose srityse. Vienas iš didžiausių išbandymų – susirasti tinkamus audinių tiekėjus ir siuvimo paslaugų įmones, kurie sugebėtų tinkamai ir laiku atlikti užsakymus.

Jūsų sukurtos suknelės turi ypatingus pavadinimus: „Lonely city“, „September memories“, „Gravity of love“... Kaip jie susiję su suknelių dizainu?

Man asmeniškai kiekvienas audinys, kiekviena suknelė yra ypatinga, išmylėta, tad galvodama pavadinimą bandau pajusti, kokias asociacijas ji man kelia, koks pavadinimas jai labiausiai tiktų. Taip pat namuose turių gerą patarėją – vyrą, kuris visada negaili patarimų šiuo ir kitais klausimais.

Kaip manote, kokias sukneles rudens sezono metu turėtų rinktis moterys?

Be abejo, artėjantis šaltasis sezonas, norėsime to ar ne, privers rengtis sukneles ilgomis rankovėmis. Lyg ir atrodytų, kad žiemą suknelės būtinai turėtų būti iš storesnių, šiltesnių audinių, tačiau nereikėtų bijoti suknelių ir iš plono audinio, nes užsidėjus tinkamą viršutinį rūbą visada gali jaustis ir graži, ir nesušalusi. O jeigu kalbėti apie suknelių modelius, tai kiekviena moteris turėtų rinktis tokią suknelę, su kuria ji jausis gražesnė. Juk tikrai kiekviena bent po vieną tokią turime.