Naujoje dizaino erdvėje D.EFECT kvies į vartojimą pažvelgti atsakingai

D.EFECT fotosesija
D.EFECT fotosesija
Šaltinis: Žmonės
A
A

Apsipirkimo erdvė, kuri pabrėžia ne tik produktą, bet ir emociją, bendrumą, siekį tausoti – tokį dizaino projektą savo klientėms pristato lietuvių mados namai D.EFECT. Kartu su trimis kitais prekių ženklais rengiamas projektas duris prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ atvers jau sausio 22 dieną.

Kaip žinia, vartotojiškumo kultūra mados industrijoje – viena populiariausių bei aktualiausių šiandienos temų. Greitosios mados mastai, neetiška gamyba, pirkėjui nedraugiškos erdvės bei gausybė kitų problemų kasdien atsiduria naujienų antraštėse. Visa tai įkvėpė ir naujojo projekto koncepciją: erdvė išsiskirs tiek dizainu, tiek žinute. Pop-up principu veiksiantis 200 kvadratinių metrų ploto salonas kvies ne tik susipažinti su kokybišku bei ilgaamžiu drabužiu, bet ir pakvies geriau pažinti gamybos procesą, apie jį kalbėtis.

D.EFECT fotosesija
D.EFECT fotosesija / Asmeninio albumo nuotr.

„Šiuo projektu noriu pabrėžti esmines prekės ženklo vertybes: kokybišką, saikingą vartojimą bei galimybę kurti aukštesnį lietuviškos mados standartą, – pasakoja dizainerė Eglė Žiemytė. – Man kaip dizainerei norisi išreikšti save ir kad mano produktus pirktų. Bet gyvenant pasaulyje, kur pasirinkimo tiek daug, dažną kūrėją apima beprasmybės jausmas ir vidinė kančia: ar pasauliui tikrai reikia dar vieno drabužio? Ar jis iš tiesų turės paskirtį bei prasmę egzistuoti?“

E. Žiemytės teigimu, naujoje erdvėje D.EFECT bei kiti trys ženklai stengtis skatinti socializaciją – tai taps susitikimų vieta, kur aktualūs bus ne tik drabužiai ir aksesuarai, bet ir vyks su mada bei gyvenimo būdu susiję renginiai, net vakarėliai, knygų pristatymai. Pop-up erdvė lankytojams bus atvira iki vasaros.

D.EFECT fotosesija
D.EFECT fotosesija / Asmeninio albumo nuotr.

Projekto idėją atliepia ir įvaizdinė prekės ženklo žiemos kolekcijos fotosesija, kurios autoriai – fotografas Paulius Zaborskis bei stilistė Šarūnė Skirmantaitė. Fotosesijos aikštele tapo plastiko perdirbimo įmonė „Energesman“, kur modelį Karoliną supo tūkstančius tonų plastiko apdorojantys įrenginiai, presuotų butelių kupinos milžiniškos kūgio formos. „Pati aplinka, kaip keistai beskambėtų, vizualiai atrodė labai patraukliai, – apie fotosesijos užkulisius pasakoja E. Žiemytė, – kūrybinę komandą pasitiko draugiški darbuotojai, mums surengę nedidelę ekskursiją bei parodę, kiek darbo reikia įdėti perdirbant kiekvieną plastiko šiukšlę. Visa teritorija tokia didelė, tvarkinga – tarsi kitas pasaulis.“

Ypatingu fotosesijos akcentu tapo ant kai kurių drabužių tyčia paliktos ar net papildomai prisegtos etiketės – jomis E. Žiemytė simboliškai parodė, kad kiekvienas fotosesijoje matomas daiktas gali būti nupirktas, o fone matomos šiukšlės kadaise irgi buvo mūsų pirkinių krepšelių dalis.

Ženklas D.EFECT įkurtas 2009-aisiais, jo kūrybos vadovė – Eglė Ona Žiemytė. Visi šio ženklo drabužiai gaminami tik Lietuvoje – ne daugiau nei už 200 kilometrų nuo kūrybinės studijos, įsikūrusios Vilniuje.