Naujoje „Instinct“ kolekcijoje – nuo klostuotų iki pieštuko silueto sijonų
Lietuviškas mados prekės ženklas „Instinct“ pristatė pavasario kolekciją, kuria siūlo moterims pamiršti šaltąjį sezoną nešiotas kelnes ir drąsiai apnuoginti kojas. Naujoje kolekcijoje išliko skiriamieji sijonus kuriančio „Instinct“ prekės ženklo bruožai – midi ilgis, asimetrinis kirpimas ir pabrėžtas liemuo, tačiau jie interpretuoti pavasariškomis spalvomis ir naujomis formomis.
„Visoms puikiai pažįstamas jausmas, kai pavasarį vos tik atšilus orui norisi išsinerti iš sunkių žieminių rūbų, rinktis gaivias spalvas ir lengvas medžiagas. Nauja „Instinct“ kolekcija siekiame moteris paskatinti tai padaryti kuo greičiau, nesvarbu, kad oras dar ne visai draugiškas. Iš patirties žinome, kad po žiemos būna kiek nedrąsu apnuoginti kojas, bet skatiname tą drąsiai daryti, nes nėra nieko moteriškiau nei pagal figūros tipą parinktas sijonas“, – įsitikinusi prekės ženklo „Instinct“ kūrėja Ieva Mejerytė.
Naujoje kolekcijoje be prekės ženklui būdingo klostuotų sijonų modelio, atsirado du nauji modeliai – pieštuko formos sijonas su skeltuku priekyje ir puošnus daugiasluoksnis klosčių sijonas.
Kolekcijoje vyrauja švelnios bundančios pavasario gamtos spalvos: juoda, pilkšva, balta, sakuros rožinė, persikų rusva, žibuoklės mėlyna ir ryški mėlyna.
„Įkvėpimo ieškojome gamtoje, nes pavasaris – gaiviausias metų laikas, kai akys džiaugiasi bundančia gamta. Būtent tos gaivos ir norime įnešti į moterų spintas. Kirpimai taip pat prie to prisideda – klostuoti asimetriški sijonai lengvai plazdės pavasariškame vėjyje, sijonas su skeltuku priekyje leis labiau apnuoginti kojas orui vis labiau kaistant, o daugiasluoksnis klosčių sijonas, kuriam sunaudota net 3 metrai medžiagos, džiugins, kai šventiškomis pavasario progomis norėsis pasinerti į šokių sūkurį“, – apie kolekciją pasakoja „Instinct“ kūrėja I.Mejerytė.