Naujojoje „2ru2ra“ kolekcijoje – pasiilgti piešiniai

„2ru2ra“ drabužiai  / „2ru2ra“ nuotr.
„2ru2ra“ drabužiai / „2ru2ra“ nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Iki žiemos švenčių likus kelioms savaitėms, visų pamėgtas mados prekių ženklas „2ru2ra“ savo gerbėjoms šventę daro jau dabar – šiandien prekyboje pasirodys nauja kolekcija moterims gąsdinančiu pavadinimu „Macabre“. Drąsiais, provokuojančiais sprendimais garsėjantis ženklas ant drabužių grąžino unikalius prekių ženklą kadaise išgarsinusius piešinius.

„2ru2ra“ komanda prieš kelerius metus sėkmingai startavo savo kolekcijomis, kurių pagrindiniu akcentu tapo originalūs ir drąsūs piešiniai. Ant drabužių piešti žmogaus vidaus organai, skeletai, kūno dalys ir kiti fragmentai tapo tikru „must-have“. Vėliau, pasukus minimalistinės ir gana ramios koncepcijos keliu, prekių ženklo įkūrėja O.Filatova-Kontrimienė vis sulaukdavo klientų klausimo, ar planuojama grąžinti piešinius.

„Ši nauja kolekcija yra dovana ištikimiems mūsų fanams. Ilgai svarsčiau, ar sugrįžti prie savo ištakų, ar judėti toliau, tačiau turiu reaguoti į nuomonę tų, dėl kurių dirbu ir kuriu. Tad didžiausių metų švenčių proga – nauji makabriški skeletai jūsų dovanų sąrašui“, - intriguoja dizainerė.

Kūreja liko ištikima tiek minimalistiniam stiliui, tiek pamėgtai spalvinei gamai, o ikoniški piešiniai neleis suabejoti – tai su niekuo nesupainiojami „2ru2ra“ kūriniai.

„Mano įkvėpėja – tai moteris, kuri į viską žiūri su humoru. Nori, gali ir moka pasijuokti iš savęs ir nieko nevertina pernelyg rimtai. Vienintelis dalykas, su kuo ji nekoketuoja, tai kokybė – minčių, gyvenimo, stiliaus. Tad ir puoštis ji moka drąsiai ir nestandartiškai, tačiau visada super stilingai. Beje, aš ir pati mielai dėviu savo drabužius, vadinasi ir aš esu ta moteris!“ - juokiasi O.Filatova-Kontrimienė.

Kolekcijoje – kiekvienai moteriai kasdien reikalingiausi, universalūs daiktai: kelnės, sijonai, palaidinės. Šiuos daiktus „2ru2ra“ gerbėjos galės nesunkiai derinti su ankstesnių prekių ženklo kolekcijų modeliais. Nauja kolekcija per šventes džiaugsis ne tik lietuvaitės – prieš kelerius metus įkurtas prekių ženklas šiandien savo kolekcijas sėkmingai parduoda Europoje, Rusijoje, o nuo šiol – ir JAV.