Naujojoje „H&M Conscious Exclusive“ kolekcijoje – stulbinamai gražūs drabužiai iš tvarių medžiagų
Naujojoje „H&M“ kolekcijoje „Conscious Exclusive“ dėmesys skiriamas tiek tvarumui, tiek stiliui: 2017 m. kolekcijos drabužiai pasiūti iš novatoriškos tvarios medžiagos BIONIC® – perdirbto poliesterio, pagaminto iš plastikinių pakrantėse surinktų atliekų. Laisvai krintantys audiniai, naudoti sudėtingoms klostuotoms suknelėms pasiūti, atskleidžia, kad ir stilingiausi drabužiai gali būti siuvami tausojant aplinką.
Be to, kad bus pristatyta visa kolekcija moterims ir rafinuota, bet patogi apranga vyrams, kolekcijoje pirmą kartą pasirodys ir vaikiški drabužiai bei „Conscious Exclusive“ ekologiški kvapieji aliejai. Kolekcija bus pasiekiama apytiksliai 160 parduotuvių visame pasaulyje ir internete nuo. balandžio 20 d.
Supermodelis ir filantropė Natalija Vodianova tapo šių metų „Conscious Exclusive“ kolekcijos veidu. Tai yra jos pirmoji „H&M“ kampanija.
„Didžiuojuosi galėdama būti „H&M“ „Conscious Exclusive“ kampanijos dalimi. Nuostabu matyti pažangą, daromą kuriant tvarius audinius, naudojamus šioje kolekcijoje, kuri yra skirta tvaresnei visos mados ateičiai“, – sako N.Vodianova.
„Conscious Exclusive“ – tai kolekcija, apimanti išskirtinius drabužius, puikiai tinkančius pradėti naują sezoną. Svarbiausias kolekcijos akcentas – lengva plisuota pastelinės rožinės spalvos suknelė, pagaminta iš BIONIC® – perdirbto poliesterio, pagaminto iš pakrantėse surinktų atliekų. Tai puošnių ir išskirtinių drabužių kolekcija. Kiekvienas jų skirtingais būdais atskleidžia, kad iš tvarių medžiagų galima sukurti itin stilingą aprangą.
„H&M“ dizaino komandai šių metų „Conscious Exclusive“ kolekcija – tai galimybė svajoti ir kurti drabužius, kurie būtų tuo pačiu metu neįprasti ir gražūs. Nuostabu, kai galime parodyti, ką įmanoma sukurti iš tvarių medžiagų. Puikus pavyzdys – subtili plisuota suknelė, pagaminta iš BIONIC®“, – sako Pernilla Wohlfahrt – „H&M“ dizaino skyriaus vadovė ir kūrybos direktorė.
Kolekcija „Conscious Exclusive“ yra „H&M“ žingsnis link tvaresnės mados ateities. Iš viso „H&M“ gaminių asortimento 20 proc. dabar gaminami iš tvaresnių medžiagų (2015 m.) ir siekiama, kad šis skaičius kiekvienais metais didėtų. „H&M“ yra viena iš daugiausiai perdirbto poliesterio naudojančių įmonių pasaulyje ir viena iš didžiausių ekologiškos medvilnės pirkėjų. Medvilnei keliamas tikslas – kad iki 2020 m. ji būtų 100 proc. tvarus šaltinis. Vienas iš „H&M“ siekių – kad tvarūs, geros kokybės madingi drabužiai būtų pasiekiami kuo didesniam žmonių skaičiui.