Agnės Kuzmickaitės gerbėjai ir svečiai Vilniaus rotušėje vėl turėjo laimės išvysti aštuntąją, šių metų Londono mados savaitėje demonstruotą, beveik pusšimčio modelių prêt-à-porter kolekciją.
Be įprasto, atpažįstamo dizainerės logotipo – drugelių, kuriais buvo nusėti modeliai, žiūrovus prirėmė spalvų kakofonija. Pradžioje ji galėjo pasirodyti išties triukšminga, tačiau kūrėjos koncepcija nežinomuosius sudėliojo į savo vietas. Visais kanalais plūstantis kasdienybės informacijos srautas, išsiliejantis tekstais ir logotipais, plius ekologiško sąmoningumo ingredientas – panaudoti jau egzistuojantys drabužiai, šiuo atveju dėvėtos sportinės palaidinės, – virto konceptualiais kūriniais. Kai kurių daiktų perdaryti net nereikėjo – pristatyme pademonstruota prieš vienuolika metų kurta suknelė. Pasak Agnės, mados ratas apsisuko ir suknelė puikiai įsiliejo į šiuolaikinių tendencijų kontekstą.
Apskritai dizainerė siūlo nežiūrėti į gyvenimą ir madą labai rimtai – kartais sveika išjungti smegenis ir leisti sau pasimėgauti spontaniškumu.