Ispanė R.Bandini „Eurovizijos“ atrankoje stebina scenografija: gaublį atstoja milžiniška krūtis

Rigoberta Bandini / „Scanpix“ nuotr. ir stop kadras
Rigoberta Bandini / „Scanpix“ nuotr. ir stop kadras
Šaltinis: Žmonės
A
A

Vienas laukiamiausių Europos metų renginių – „Eurovizijos“ dainų konkursas – pamažu artėja ir nacionalinės šalių atrankos įgauna pagreitį. Ispanai jau pasiekė atrankų finišo tiesiąją: šeštadienį jie išrinks 2022-ųjų Benidormo muzikos festivalio laimėtoją ir kartu savo atstovą didžiojoje „Eurovizijoje“. Jei sėkmė nusišypsotų viena rimčiausių ispanų konkurso favoričių Rigobertai Bandini, ji, ko gero, šokiruotų Europą savo sceniniais sprendimais.

Nors sakoma, kad „Eurovizija“ – dainos konkursas, neabejojama ir tuo, kad daug įtakos turi sceniniai sprendimai – šokėjai, specialieji efektai ir vizualai. Tai puikiai žino iš Barselonos kilusi dainininkė Rigoberta Bandini, Benidormo muzikos festivalyje dalyvaujanti su daina „Ay Mama“ (liet. „O, mama“).

Rigobertos daina – apie motiną, jos galią ir požiūrį į moters kūną. Vis tik tai nėra už širdies griebianti jautri baladė: ritmingas ispaniškas kūrinys skamba linksmai ir pakiliai vienu metu. Atlikimo metu demonstruojama pompastika atrodo net kiek ironiškai – ji sunkiai dera su juokingais judesiais ir dainos „Ay, mamma“ tekstu, kuriame dominuoja mintys apie moters krūtinę.

R.Bandini dainuoja: „Paklausyk manęs / Mama, mama, mama / Sustabdyk miestą / Ištraukdama savo krūtį Delacroix stiliumi“.

Rigobertos Bandini pasirodymas Benidormo festivalyje / Stop kadras
Rigobertos Bandini pasirodymas Benidormo festivalyje / Stop kadras

Visas pasirodymo potencialas atsiskleidžia pabaigoje, kai Rigoberta Bandini nusimeta nėriniuotą suknelę ir lieka su aptemptu kūno spalvos drabužiu, išryškinančiu jos pačios krūtinę. Vis tik dėmesys krypsta ne į Rigobertą ar juokingai straksinčius šokėjus: jį susižeria didžiulis gaublys, kuriame Žemės rutulį pakeičia... milžiniška krūtis.

Dainos pabaigoje pergalingai, kone rėkiant suskamba eilutės: „Nežinau, kodėl žmonės taip bijo mūsų krūtų / Be jų nebūtų nei žmonijos, nei grožio / Ir tu pati tai žinai“.

Rigobertos kūrinys yra apie stigmą, susijusią su moters kūnu, todėl nekeista, kad į tai atkreipti dėmesį siekta įvairiais būdais. Krūties svarba išryškinta ne tik ją sutapatinant su gaubliu, bet ir ant LED grindų rodant mėlyną krūtinę, virstančią žmogaus akimi.

Rigoberta Bandini – „Ay Mama“:

Akivaizdu, kad pačius ispanus Rigobertos Bendini ir jos komandos pasirodymas labai sužavėjo: ji tapo antrojo Benidormo festivalio pusfinalio nugalėtoja. Ar jai bus lemta atstovauti Ispanijai didžiajame „Eurovizijos“ konkurse Italijoje, paaiškės jau netrukus.

Ispanijoje Benidormo muzikos festivalis imtas vėl rengti praėjusių metų liepą. Jame ne tik siekiama išrinkti savo atstovą 2022-ųjų „Eurovizijoje“, bet ir pasidžiaugti ispanų muzika bei atlikėjais. 

Šalies atstovą renka komisija ir žiūrovai.

Rigoberta Bandini / „Scanpix“ nuotr.
Rigoberta Bandini / „Scanpix“ nuotr.