Nepalūžusi: kraupaus išpuolio auka Indijoje tapo drabužių reklaminiu veidu
Išdrįsti pagaliau pažvelgti į veidrodį, turėti drąsos stoti prieš kamerą, tapti didžiulės reklaminės kampanijos veidu, nors tas veidas kraupiai subjaurotas… Tam ryžosi 26-erių indė Laxmi Saa, neseniai tapusi vieno drabužių prekės ženklo reklaminiu veidu.
Sunku suvokti, ką šiai merginai teko iškęsti. Prieš 11 metų tada vos 15 metų paauglė tapo nežmoniško išpuolio auka – atstumtas 32 metų gerbėjas jai į veidą šliūkštelėjo rūgšties. Siaubingai nukentėjo ne tik merginos veidas, tačiau ir kaklas, rankos, kone visa viršutinė kūno dalis.
Deja, tokių kaip Laxmi yra tūkstančiai – skelbiama, jog kasmet vien Indijoje panašių užuolimų aukomis tampa apie 1000 moterų ir merginų, neretai dar visai jaunučių. Apie daugelį tokių atvejų nepranešama policijai, tad užpuolikai taip ir lieka nenubausti.
„Tapusi drabužių prekės ženklo „Viva N Diva“ reklaminės kampanijos „Face of Courage“ veidu gavau progą įkvėpti panašiai nukentėjusioms moterims drąsos ir pasitikėjimo savimi,“ – BBC teigė Laxmi, iš reklaminių nuotraukų žvelgianti su šypsena.
Pasak jos, tokiu būdu – nesislėpdama, bet tapdama viešu veidu – ji taip pat siunčia ir aiškią žinutę klaikių nusikaltimų vykdytojams: nepasant to, kad rūgštis negrąžinamai subjauroja moteris fiziškai, tai nesunaikina jų kaip asmenybių, neatima iš jų drąsos.
Prekės ženklo atstovai teigia, jog pasiūlę Laxmi tapti reklaminiu veidu, jie nori keisti visuomenės požiūrį į madą ir grožį, ragindami žmones suvokti, jog grožis nėra susijęs išskirtinai tik su išvaizda.
Šią mintį pratęsia ir pati Laxmi, teigdama, jog pasibaisėtina ne tik tapti išpuolio auka, bet ir nuolat jausti negatyvų visuomenės požiūrį, nešioti stigmą, esą po išpuolio esi nieko verta, o tavo gyvenimas tapo tuščias.