Neseniai ištekėjusi gražuolė Rūta Mazurevičiūtė-Pitkauskienė: „Vyras mane pamilo ne dėl išvaizdos ar titulų“

Renginio akimirka / tomasfoto.lt
Renginio akimirka / tomasfoto.lt
Šaltinis: Žmonės.lt
2019-02-11 10:29
AA

Sekmadienio rytą būrys drąsių ir žavingų moterų rinkosi į Kaune vykusį neeilinį renginį. Čia damos ne tik dalyvavo žinomo prekės ženklo reklaminio veido atrankoje, bet ir turėjo galimybę išgirsti daug naudingų patarimų apie grožio puoselėjimą, sveikatą ir būtinus vitaminus, norint išlaikyti moterišką žavesį bei spindesį.

Lietuvoje itin populiarus grožio ir sveikatos produktas „FenoQ Tricollagen Peptide“ vėl sukvietė būrį moterų nuo 25 iki 65 metų sudalyvauti atrankoje ir tapti jų produktų linijos reklaminiu veidu. Šiais metais su šūkiu „Kiekviena moteris turi sparnus“ atrankos organizatoriai skatina moteris nebijoti atsiskleisti, įveikti turimus kompleksus ir pamilti tikrąją save, nepaisant visų jaučiamų trukumų.

„Pernai Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir Londone startavęs ir didelio susidomėjimo sulaukęs „Tricollagen“ kastingas šiemet mus nustebino dar labiau. Paskelbus atrankas, mus užplūdo itin didelis moterų, pretenduojančių dalyvauti, anketų kiekis, tad nemažai užtrukome, kol atsirinkome, ką kviesti į kastingą“, – renginio metu pasakojo produktų kūrėja Lina Jakimavičienė.

Renginio akimirka / tomasfoto.lt

Atrankos metu kiekviena moteris turėjo prisistatyti ir papasakoti apie save bei atskleisti, kodėl norėtų tapti produktų ambasadore. Atrankoje buvo galima sutikti labai skirtingų ir žavingų moterų – nuo zumbos trenerės ar drabužių dizainerės iki mokytojos bei pilvo šokėjos.

Moterys atskleidė netikėtus savo gyvenimo vingius. Štai 47-erių Sandra, nepaisant namuose klegančių 3 vaikų, dievina adrenaliną ir su motociklu yra išmaišiusi visą Europą. Dar viena atrankos dalyvė Ingrida bepabijojo pradėti savo verslą, tad išėjus iš puikiai apmokamo darbo viename solidžiame ofise ji atidarė savo... kebabinę. Šiandien moteris turi jau 3 kebabinės ne tik Kaune, bet ir Palangoje..

Atrankos komisijos nariais tapo žinomi Lietuvos grožio industrijos atstovai: renginių vedėja bei „Mis Lietuva 2013“ Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė-Pitkauskienė, plastinės ir estetinės chirurgijos ekspertas, daktaras Saulius Vikšraitis, laidų vedėja, floristė Kristina Rimienė bei viena produktų linijos kūrėja Lina Jakimavičienė.

Renginio akimirka / tomasfoto.lt

„Šių metų moterų kastingo šūkis – kiekviena moteris turi sparnus. Tie sparnai mums suteikia drąsos būti tokiomis, kokios norime būti, neribotas galimybes siekti aukštumų ir būti laimingomis. Mūsų produktų ambasadorėmis tikslingai renkamės ne žinomus visuomenėje veidus, bet paprastas, žemiškas moteris, kurios nėra ragavusios modelio duonos. Tuo norime parodyti, kad kiekviena esame graži, unikali ir su beribėmis galimybėmis“, – apie renginio idėją pasakojo jo organizatoriai.

Vasarą ištekėjusi ir šįkart komisijos nare tapusi Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė-Pitkauskienė neslėpė, kad grožis svarbus kiekvienai moteriai, tačiau daug svarbiau už tai yra jaustis gražia savo vidumi.

„Būdama modeliu aš iš arti mačiau, kaip jaunos merginos kankina save dėl gražesnės išvaizdos, tobulesnių kūno linijų. Taip, pati irgi aktyviai sportuoju, daug laiko leidžiu gryname ore, laikausi sveikos mitybos taisyklių, tačiau tą darau ne dėl išvaizdos, o dėl geresnės savijautos. Kai mes, moterys, esame laimingos vidumi, tuomet ir mūsų išorė spinduliuoja grožiu. Svarbiausia – mylėti ir būti mylimam“, – renginyje pasakojo tituluota gražuolė.

Tiesa ir tokia, jog daugybė moterų sureikšmina išorinį grožį ir dėl dėmesio, tačiau Rūta Elžbieta įsitikinusi – išorė gali patraukti tik akimirkai. „Manau, kad mes pernelyg sureikšminame grožio indėlį į santykius. Esu tikra, kad ir mano vyras mano tikrai pamilo ne dėl titulų ar išvaizdos“.

Atranka, startavusi Kaune, vėliau vyks ir kituose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Po visų kastingo etapų atrinktos kandidatės bus pakviestos į finalinį išbandymą, o galiausiai trys laimingosios taps grožio ir sveikatos produktų ambasadorėmis.