Netikra „Instagram“ anketa apmulkino tūkstančius: ar pastebėsite paslėptą žinutę visose nuotraukose?
Rugpjūčio mėnesį „Instagram“ platybėse atsirado nauja 25-erių Prancūzijos modelio Louise Delage anketa, kuri labai greitai išpopuliarėjo ir surinko per 50 tūkst. sekėjų. Tačiau praėjusią savaitę paaiškėjo, kad ši anketa – ne tikra, o itin išradingas rinkodaros triukas.
Rugpjūtį prie „Instagram“ prisijungusi išvaizdi prancūzė savo gražiomis nuotraukomis ir sumaniai parinktomis grotažymėmims netruko sulaukti dėmesio.
Tarp Louise Delage publikuotų nuotraukų buvo tokie instagrame populiarūs kadrai kaip laisvalaikis paplūdimyje, apsipirkinėjant, valgant gražiai patiektą ir gardžiai atrodantį maistą, būryje draugų ir pan.
Daugumai jos sekėjų Louise atrodė kaip viena iš tų, kurios gyvenimas – pavydėtinas. Tačiau beveik niekas neįtarė, kad Louise Delage – netikras žmogus.
Atidžiau pažiūrėkite į kiekvieną Louise publikuotą nuotrauką: kokia iš pirmo žvilgsnio į akis nekrentanti detalė jas visas vienija?
Visose nuotraukose yra alkoholinio gėrimo taurė ar butelis.
Ir nors ši 25-erių mergina iš tiesų yra modelis iš Paryžiaus, jos tikras vardas ir pavardė yra visai kitokie. Ji buvo pasamdyta Paryžiaus reklamos agentūros BETC, kad pasiųstų žinią apie jaunų žmonių priklausomybę alkoholiui ir tai, kad alkoholizmas lengvai gali likti nepastebėtas.
BETC prezidentas Stephane'as Xiberras „AdWeek“ sakė, kad „kai kurie žmonės nujautė spąstus, bet dauguma tiesiog matė jauną gražią merginą, visai ne vienišą merginą, kuri iš tiesų visai nėra laiminga ir turi rimtų problemų dėl alkoholio“.
Šis itin išradingas „Instagram“ projektas – dalis socialinės kampanijos „Like My Addiction“.