Nuo avalynės iki interjero dizaino: „Zyro“ kuria lietuviškų verslų sėkmės istorijas visame pasaulyje

„Zyro“
„Zyro“
Šaltinis: Reklama
A
A

Mažai kas abejoja, kad šiuolaikiniam verslui svarbu turėti internetinę svetainę. Ypač, jei tikslai ambicingi ir norima pasiekti klientus visame pasaulyje. Pradedantieji verslininkai dažnai nežino, nuo ko pradėti arba dairosi itin brangių sprendimų, tačiau tai gali pristabdyti verslo plėtrą. Todėl panašios patirties turintys lietuviškų verslų atstovai vienbalsiai ragina nebijoti ieškoti pagalbos ir partnerių.

Trūko arba įgūdžių, arba laiko 

Pradėjusi vestuvių planavimo verslą „Piktas Keksas“, jo įkūrėja Justina Vasiljevaitė pirmiausia nusprendė susikurti interneto svetainę ir taip ieškoti būsimų klientų. Pagalbos ji dairėsi pažįstamų rate, nes pati neturėjo jokios programavimo ar dizaino patirties. 

„Profesionalaus programuotojo negalėjau sau leisti. Džiugu, kad draugai sutiko padėti nemokamai, tačiau giliai širdyje žinojau, kad tai neduos rezultatų, kurių tikėjausi. Negalėjau kritikuoti draugų darbo, todėl dalis idėjų pradžioje liko neįgyvendinta“, – sako J.Vasiljevaitė. 

Tvarios avalynės prekių ženklo „Shleps“ kūrėjai Eduardas Jeriomenko ir Liudas Karalius iš karto žinojo, kad ieškos pagalbos savo elektroninės parduotuvės kūrimui. Be nuosavo verslo jie abu toliau dirbo samdomus darbus, todėl neturėjo pakankamai laiko, kad tuo užsiimtų patys. 

„Ir aš, ir Liudas mokame programuoti, tačiau puikiai žinome, kad svetainės kūrimas užtrunka. Pradėjome ieškoti platformos, kuri padėtų sukurti profesionalią internetinę svetainę greitai ir lengvai. Ir atradome „Zyro“, kuris atitiko šiuos kriterijus“, – pasakoja E.Jeriomenko. 

Sutaupę laiko, kurį būtų skyrę svetainės kūrimui, vaikinai toliau galėjo dirbti prie savo idėjos. „Shleps“ kuria ir parduoda unikalius laipiojimo batus, kurie, dėl savo patogumo, gali pakeisti šlepetes namuose. Viskas yra mezgama rankomis, naudojant tik lietuviškas medžiagas. Dabar tarp jų klientų – pirkėjai iš Jungtinės Karalystės, Italijos ar net Japonijos. 

Lengvai prieinama sėkmė internete 

Nuo 2019 m. veikianti internetinių svetainių kūrimo platforma „Zyro“ padeda Lietuvos verslams įsitvirtinti tarptautiniame technologijų verslo žemėlapyje. Ji skirta smulkiems ir vidutiniams verslams, kurie nori turėti modernią svetainę ar savo elektroninę parduotuvę, neišleisdami didžiulės pinigų sumos. 

„Tai yra daug daugiau nei svetainių kūrimo platforma, – teigia įmonės įkūrėjas ir vadovas Giedrius Zakaitis. – Tai internetinės sėkmės kūrimo įrankis, kuris lengvai prieinamas visiems, norintiems įgyvendinti savo idėjas.“ 

Tuo realybėje įsitikino ir „Zyro“ platformą išbandžiusi prekės ženklo „Gud.Renders“ įkūrėja Ugnė Gudiškė.

„Galvojau, kad pačiam susikurti svetainę yra gana sunku. Anksčiau naudojau kitus įrankius, įdėdavau daug pastangų, kad svetainė atrodytų gerai, tačiau vis susidurdavau su naujomis problemomis. Su „Zyro“ viskas pasikeitė, čia visos funkcijos aiškiai aprašytos, nekilo jokių klausimų ir netgi buvo smagu”, – sako U. Gudiškė. 

Būtent dėl intuityvaus valdymo „Zyro“ klientai giria šią platformą, nes kiekvienas pakeitimas yra iš karto matomas svetainėje, o norint pridėti naują elementą, jį tereikia pelyte įvilkti į šabloną. „Zyro“ savo klientams taip pat siūlo mobilios peržiūros funkciją, kuri leidžia pamatyti, kaip svetainė atrodys telefone ar planšetėje ir pagal tai redaguoti jos išdėstymą. 

„Mūsų produktas yra skirtas visiems, nereikia turėti jokios patirties. Taip pat nesvarbu, kiek turite laiko, pinigų ar techninių žinių. Su „Zyro“ kiekvienas gali susikurti savo svajonių svetainę. Tiesą sakant, 90% mūsų klientų savo pirmąją svetainę susikuria greičiau nei per valandą – šiuo rodikliu mes didžiuojamės labiausiai“, – teigia G. Zakaitis. 

Architektūrines vizualizacijas rengianti U. Gudiškė dabar džiaugiasi didesniu klientų srautu nei bet kada anksčiau. „Pagaliau galiu pademonstruoti savo darbus taip, kaip jie nusipelnė būti matomi. Vos tik pabaigiu projektą, galiu jį iš karto įkelti į savo svetainę. Pažangą realiu laiku matau ne tik aš, bet ir mato ir klientai“, – pasakoja mergina. 

Pagalba visą parą 

Pagyrimų iš savo klientų Lietuvoje „Zyro“ sulaukia ir dėl visą parą teikiamos pagalbos lietuvių kalba. „Niekas negali prilygti jų klientų aptarnavimo komandai. Nesvarbu, kada parašysi: trečiadienį, sekmadienį ar antrą valandą nakties! Tai yra didžiulis privalumas mūsų verslui, kadangi tiek aš, tiek mano verslo partneris „Shleps“ reikalais užsiimame laisvalaikiu“, – sako E. Jeriomenko. 

Anot jo, „Zyro“ klientų aptarnavimo komanda visada nusiteikusi pozityviai: „Jie yra tikri profesionalai. Nesvarbu, ar reikia padėti įsigyti domeną ar supažindinti su nauja funkcija: atsakymai yra greiti ir išsamūs. 

Tautvydas Korkuzas, „Zyro“ klientų aptarnavimo komandos vadovas, sako, kad šiuo metu svetainių kūrimo rinkoje yra daugybė kitų žaidėjų, tačiau „Zyro“ profesionalus rūpestis klientais ir jų poreikiais padeda išsiskirti iš konkurentų. 

„Žinojau, kad savo klientų negalime versti laukti ir taip jų nuvilti. Dabar išskirtinis dėmesys klientams yra tapęs mūsų darbo standartu, kuris leidžia įgyvendinti „Zyro“ pagrindinę misiją – padėti žmonėms ir verslams įsitvirtinti internete", – pasakoja T. Korkuzas. 

Norite startuoti internete ir jūs? Apsilankykite zyro.com svetainėje ir išbandykite šį svetainių kūrimo įrankį nemokamai.Zyro“ gali būti jūsų pirmasis žingsnis internetinės sėkmės link.