Nuotakų įvaizdžio kūrėjos iš Lietuvos sudomino populiarų amerikiečių žurnalą
Lietuviškas prekės ženklas „Virgo“ sudomino amerikiečius: apie nuotakų įvaizdžio kūrėjus parašė populiarus Jungtinių Amerikos Valstijų mados žurnalas „Ellegant Magazine“.
Prekės ženko įkūrėjos nė negalėjo tikėtis, kad vos dvejus metus besirūpinanti nuotakų puošyba taip greitai sulauks sėkmės: amerikiečių žurnalas „Ellegant Magazine“ nuolat pasakoja savo skaitytojams apie talentus iš viso pasaulio, o šįkart jo puslapiuose užrašytas ir Lietuvos vardas.
„Virgo“ – pirmieji lietuviai vestuvinių suknelių kūrėjai, sudominę šio už Atlanto populiaraus žurnalo kūrėjus. Tiesa, į žurnalo atstovus kūrėjos kreipėsi pačios, ir sulaukė užsieniečių atsakymo.
„Tai amerikiečių leidinys, labai populiarus. Jis suburia talentus iš viso pasaulio, informaciją apie geriausius spausdina savo žurnale. Taip jie padeda žmonėms išgarsėti ir pasiekti savo tikslų. Gavome rekomendacijas ir patys kreipėmės į žurnalą. Labai nustebome, kai sulaukėme atsakymo“, – pasakoja S.Paulauskaitė.
„Ellegant Magazine“ išspausdino ne tik pasakojimą apie „Virgo“, bet ir parodė skaitytojams naujausius kūrėjų darbus – fotosesiją su vestuvines sukneles demonstruojančia Milda Štakėnaite.
Šią fotosesiją prieš metus suorganizavo pačios „Virgo“ atstovės – taip pažymėjo vienerius prekės ženklo gyvavimo metus. M.Štakėnaitę pozuoti pakvietė ne be reikalo: „Ji – labai šarminga moteris, puikiai atspindinti mūsų prekės ženklą. Nebanali, neišsišokanti.“
Kaip kūrėjoms patinka bendradarbiavimo su „Ellegant Magazine“ rezultatai? „Rezultatas mums labai mielas. Tai – didelis pasiekimas, ypač dirbant tik antrus metus. Esame paprastos moterys, kuriančios ir dirbančios nuotakoms. Mes norime, kad lietuvos moterys žinotų apie mūsų prekės ženklą, sukneles, bet ne apie mus pačias“, – sakė S.Paulauskaitė.
Kūryboje vengia pompastikos
Šiuo metu lietuvės dirba trise – dizainerė, taip pat siuvėja ir stilistė, pasirūpinanti prie altoriaus žengiančių merginų šukuosena, makiažu, reikiamomis detalėmis.
„Mūsų klientės yra įtakingos moterys – medikės, politikės, išsilavinusios ir protingos”, – džiaugiasi S.Paulauskaitė.
Apie pačios įkurtą prekės ženklą ji pasakoja štai ką: „Ivertus iš lotynų kalbos „virgo“ reiškia tyrumą, grynumą. Daugelyje kitų kalbų ši tarptautinę prasmę turinti žodžio šaknis įkūnija nekaltos mergelės apvaizdą ir nupiešia jos tyrą siluetą. Tad jau pagal mūsų pavadinimą galima nuspėti, kad mūsų nuotakos tyros, lengvos, romantiškos, kurdamos vengiame pompastikos. Mūsų tikslas gaminio kokybė ir, svarbiausia, nuotakos patogumas. Vestuvių dieną nuotaka turi jaustis patogiai, o suknelė jos, kaip asmenybės, užgožti neturėtų.“