O.Pikul-Jasaitienė apie verslo pradžią: „Vieni ėjo pasilinksminti, o aš – užsidirbti pinigų“
Dainininkė ir verslininkė Oksana Pikul-Jasaitienė prisipažįsta – prieš maždaug dešimtmetį žengti į viešumą su vos kūną dengiančiais drabužiais, gilia iškirpte ir pasitikint savimi buvo tarsi provokacija. Moteris atvirauja – viską darė itin tikslingai. „Visą laiką mačiau, kokią naudą mes iš to turėsim“, – LNK.lt laidoje #Tobulainetobula su Indre Stonkuviene sakė ji.
Laidoje, kurioje I.Stonkuvienė kalbasi su moterimis apie vidinį ir išorinį grožį, pašnekovės raginamos išdrįsti parodyti tikrąsias save – prieš kamerą kalbėti be televizinio grimo ir įmantrių šukuosenų. O.Pikul-Jasaitienė sutiko interviu metu būti taip, kaip namie – su chalatu.
Kalbai pasisukus apie karjeros pradžią, laidos vedėja priminė provokuojantį projektą. „Tu ir tavo vardas, prekės ženklas tikriausiai yra neatsiejama nuo grožio ir seksualumo. Aš kalbu apie „Olialia pupytes“. Juk beveik prieš 10 metų jūs atėjot į viešumą vienos pirmųjų su atviru seksualumu, nuogumu. Kaip kilo mintis tokiam intriguojančiam projektui?“ – klausė Indrė.
„Manau visi, kas pradeda pirmi, su kažkokia nauja žinute, visuomet sukelia žmonėms nustebimą, atstūmimą, bet ir, žinoma, sulaukia daug dėmesį. O jo būta tikrai labai daug“, – sakė O.Pikul-Jasaitienė.
Paklausta, ar buvo tam pasiruošusi, Oksana buvo atvira: „Kai kuriuos žingsnius ir kai kurias provokacijas netgi pati iniciavau. Visą laiką mačiau, kokį grįžtamąjį ryšį ir kokią naudą mes iš to turėsim. Vieni ateidavo į projektą „Olialia“ pasilinksminti, kiti ateidavo užsidirbti pinigų. Čia kaip ir visuose darbuose. Mes dauguma esančių ten, tikrai suvokėm, ką darom ir kokią galima iš to išspausti naudą. Ir mums tikrai pavyko“.
„Ar tai turėjo blogąją pusę? Žinoma, kad taip. Bet aš sugebėjau susitvarkyti su savo emocijomis ir neigiamais išgyvenimais. Tie štampai ir stereotipai skaudino. Ir naktimis negalėdavau užmigti, ir ašarėlių buvo išlieta, bet visa tai gyvenimo pamoka, kuri užgrūdina“, – pasakojo ji.
Anot Oksanos, anksčiau moterims buvo žymiai sunkiau įrodyti savo gabumus ir intelektą. „Kai tik prasidėjo „Olialia“ visi kalbėjo, kad merginos tik gražios ir kvailos. Juk kitaip būti negali. Dabar sakyčiau, kad stipriai viskas pasikeitę. Grožis visų pirma yra sąlyginis dalykas, nes kas vienam gražu, kitam ne. Taip pat dabar yra žymiai daugiau galimybių keliauti, mokytis, siekti, pažinti. Žymiai daugiau moterų dabar užima vadovų pozicija, yra lyderės, gali uždirbti daugiau pinigų nei vyras. Nors praėjo tik dešimt metų, bet situacija tikrai pasikeitė ir kai kurie stereotipai tikrai yra sulaužyti“.
Pilną pokalbį su O.Pikul-Jasaitiene išvysti galite LNK.lt, o kiekvieną ketvirtadienį – vis nauja #Tobulainetobula laida.
Laidos įrašas: