„Olialia“ prekės ženklas grįžta su Oksana Pikul-Jasaitiene priešakyje

Oksana Pikul-Jasaitienė / Vilmanto Žilinsko nuotr.
Oksana Pikul-Jasaitienė / Vilmanto Žilinsko nuotr.
Šaltinis: Žmonės.lt
A
A

Pamenate prekės ženklą „Olialia“: seksualias „Olialia mergaites“, grupę „Olialia pupytės“ ir šio prekės ženklo maisto produktus? 2011 metais veiklą nutraukusio projekto vardas vėl grįžta į dienos šviesą.

„Olialia“ veikla nuo šiol plėtojama Indijoje, o Oksana Pikul-Jasaitienė Žmonės.lt patvirtino tapusi „Olialia“ ambasadorės Indijoje Ankos Vermos komunikacijos vadove Lietuvai.

Apie projekto atkūrimą Lietuvoje kol kas nekalbama. Oksana žada papasakoti vėliau, ką konkrečiai veiks tapusi komunikacijos vadove.

Oksana Pikul-Jasaitienė
Oksana Pikul-Jasaitienė / Asmeninio albumo nuotr.

„Olialia“ projektas, sudrebinęs Lietuvą apsinuoginusių modelių atrankomis ir kalendoriais, savo veiklą nutraukė 2011-aisiais. Tuo tarpu „Olialia pupytės“ Skaistė Steikūnaitė, Marina Bui ir Oksana Pikul tuomet pakeitė grupės pavadinimą ir toliau koncertavo.

„Olialia“ prekės ženklo uždarymą vainikavo vakarėlis „Paskutinė serija“.