Olimpiadai besiruošianti šuolininkė į aukštį Airinė Palšytė tapo „AiMi“ kolekcijos veidu
Lietuvos nacionalinio šuolio į aukštį rekordo savininkė, lengvaatletė Airinė Palšytė laisvu nuo sporto laiku su malonumu imasi modelio darbo ir stoja prieš fotografo objektyvą. Šiuo metu Rio de Žaneire vyksiančiai olimpiadai besiruošianti dailios išvaizdos sportininkė antrą kartą tapo drabužių prekės ženklo „AiMi“ 2016 metų pavasario/vasaros kolekcijos veidu.
„Kvietimų ir pasiūlymų dalyvauti įvairiose fotosesijose sulaukiu nemažai, tačiau tenka rinktis, nes visur tikrai nespėčiau. Šio prekės ženklo veidu sutikau būti dėl to, kad drabužiai yra labai artimi mano stiliui, todėl tokį ženklą tikrai malonu atstovauti. Juolab, kad sulaukiau daug komplimentų iš pačios Aidos, tad bendradarbiavimas tapo tik dar malonesnis“, – pasakoja „AiMi“ reklamos veidu tapusi A.Palšytė.
Tai – antras kartas, kai Airinė tapo kūrėjos Aidos Einorės drabužių linijos modeliu. Olimpietė negaili pagyrų naujajai prekės ženklo „AiMi“ drabužių kolekcijai: „Tai – stilingi, lengvai prižiūrimi ir prie daug ko priderinami drabužiai. Savo spintoje turiu ne vieną „AiMi“ drabužį. Juos renkuosi ne tik leisdama laisvalaikį, bet ir dalyvaudama įvairiuose susitikimuose ar prabangiose šventėse.“
Prekės ženklui „AiMi“ kurianti A.Einorė pasakoja, kad A.Palšytę naujos kolekcijos veidu pasirinko neatsitiktinai. Ji viena gražiausių sportininkių Lietuvoje, savo išvaizda bei vidumi puikiai atspindinti prekės ženklo įvaizdį.
„Visų pirmą aš buvau orientuota į tai, kad kolekcijos veidas mokėtų pozuoti prieš fotoobjektyvą – Airinei tas puikiai sekasi. Ji tokia, kaip ir „AiMi“ – savo tikslo link juda po truputi, mažais, bet labai užtikrintais žingsniais“, – bendradarbiavimu su sportininke džiaugėsi A.Einorė.
„AiMi“ kūrėja teigia, kad ši kolekcija skirta nuolat bėgančiai miesto moteriai, kuri ieško universalių aprangos sprendimų. „Kolekcijoje naudoju dirbtinę odą ir kitas įdomių struktūrų medžiagas. Itin dominuoja vyšninė spalva. Nors ši spalva labiau asocijuojasi su rudeniu, šiuo metu ji mane užbūrusi. „AiMi“ drabužius gali dėvėti ne tik klasikinį stilių mėgstanti moteris, bet ir itin mada besidominti stileiva. Kuriu tai, kuo gyvenu“, – pasakoja Aida.
Ne tik kolekcijas kurianti, bet ir individualius užsakymus priimanti dizainerė tiki savo sėkme: „Aš užaugau tarp audinių, siuvėjų ir siuvimo. Turiu tikslą ir jo siekiu. Jaučiuosi savo vietoje, nes darau tai, ką sugebu, ir tai, kas man patinka.“
„AiMi“ kūrėja džiaugėsi fotosesijoje dalyvavusia komanda – profesionalia stiliste Gabija Varnaite bei fotografe Egle Juozaityte. Bendrą profesionalios komandos rezultatą, kuris buvo įamžintas Vilniuje įsikūrusiame restorane „Grey“, išvysite kolekciją pristatančiose fotosesijos nuotraukose.