„Pando“ ir Giedrius Paulauskas suvienijo jėgas: iki vasaros pristatys bendro darbo rezultatą
Pasaulyje apstu gerosios sinergijos pavyzdžių: dirbdami išvien dizaineriai, mados namai, prekių ženklai sukuria ir pristato originalių drabužių, namų apyvokos daiktų, integruoja vieni kitų kūrinius savo gaminiuose. Apie bendradarbiavimą šiandien skelbia ir du lietuviški vardai: prekės ženklas „Pando“ bei dizaineris Giedrius Paulauskas.
Kas gims iš G.Paulausko aistros uniformoms ir istorijai bei originalių „Pando“ naudojamų džinso apdirbimo technologijų? Detalių kūrėjai kol kas neatskleidžia, o bendro darbo rezultatą žada pristatyti iki vasaros.
„Kai susiduria du konceptualiai įdomūs dalykai ar reiškiniai, jie tikrai gali sukurti trečią – unikalų. Esu tikras, kad šios sinergijos rezultatas nustebins visus, geram stiliui neabejingus žmones“, – sako vienas iš „Pando“ bendraautorių Marius Bieliauskas.
„Pando“ ir G.Paulauskas kartu kuriamų drabužių idėją grynino ilgiau nei pusę metų: abu kūrėjai itin daug dėmesio skiria kokybei, yra reiklūs mažiausioms detalėms. Panašūs ir jų drabužių gerbėjų portretai: tai – drąsūs, principingi vyrai.
TAIP PAT SKAITYKITE: Dizaineris Giedrius Paulauskas atkurs tarpukario Lietuvos generolo švarką
Savo kūrybos gerbėjams pažadame dozę to, ko jiems tikrai reikia ir ką galima dėvėti kasdien
„Mus suvienijo tai, kad koncentruojamės į kokybę, o ne į kiekybę. Visuomet sakiau, kad pirmiausia kuriu sau – tokiam vyrui, koks esu aš pats. Taip yra ir šįkart: savo kūrybos gerbėjams pažadame dozę to, ko jiems tikrai reikia ir ką galima dėvėti kasdien“, – sako G.Paulauskas.
Daugiau indormacijos apie „Pando“ rasite paspaudę ČIA, apie dizainerį Giedrių Paulauską – ČIA.